نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 23 مهر 1397
ساعت 21:00

اطلاعات جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

3 از 5

یکی از موسسان شرکت محبوب راک‌استار گیمز به تازگی اطلاعات کاملا جدیدی از بازی موردانتظار Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نویسنده «هارولد گلدبرگ» (Harold Goldberg) به تازگی با یکی از موسسان شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) یعنی «دن هاوزر» (Dan Houser) درباره بازی موردانتظار Red Dead Redemption 2 به مصاحبه نشسته و اطلاعات جدیدی از بازی در اختیار طرفداران مشتاق بازی گذاشته است. اول از همه، هاوزر درباره روند ساخت شدید و سریعی که در پشت سر این عنوان بلندپروازنه وسترن قرار دارد، صحبت کرد و به نویسنده وبسایت Vulture گفت که تعدادی از اعضای تیم توسعه دهنده در سال جاری بیش از ۱۰۰ ساعت در هفته برای چندین بار روی بازی Red Dead Redemption 2 کار کردند تا ساخت آن به پایان برسد. این موضوع را می‌توان آزاردهنده دانست که البته کاملا غافلگیرکننده نیست و برای اولین‌بار نیست که اتفاق میافتد؛ در سال ۲۰۱۰ میلادی، همسران کارمندان استودیو Rockstar San Diego، نامه‌ای انتقادی نسبت به عملکرد مدیران شرکت راک‌استار برای کار کشیدن بیش از اندازه از کارمندان برای ساخت بازی Red Dead Redemption نوشتند. شرکت راک‌‌استار نیز در جواب به این نامه، بیانیه‌ای با این شرح زیر منتشر کرد:

با عرض تاسف، اگر هر کدام از اعضای استودیو‌های شرکت [راک‌استار] از گذراندن وقت خود در اینجا احساس لذت‌ بخشی یا به لحاظ خلاقیت، رضایت بخشی نمی‌کنند، برای آن‌ها آرزو پیدا کردن یک محیط مناسب‌تر با توجه به نیاز‌ها و مزاجشان می‌کنیم.

3384284 rdr2 screenshot024

گذشته از این‌ها، بازی Red Dead Redemption 2 به نظر می‌رسد که یک پروژه بسیار بزرگ و متعد است. گزارش وبسایت The Vulture اذعان کرده که بازی نهایی دارای ۳۰۰ هزار انیمیشن و ۵۰۰ هزار خط دیالوگ است. همچنین با توجه به اطلاعاتی که از دن هاوزر و دیگر نمایندگان شرکت راک‌استار به دست آمده، نویسنده این گزارش ادعا کرده که این بازی دارای یک داستان ۶۵ ساعتی است که البته می‌توانست بیشتر طول بکشد. طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت راک‌استار نزدیک به پنج ساعت از بازی Red Dead Redemption 2 را حذف کرده است که یکی از بخش‌های این پنج ساعت درباره زندگی عاشقانه شخصیت اصلی یعنی آرتور مورگن بوده است؛ ظاهرا نویسندگان برای شخصیت آرتور مورگن دو علاقه عاشقانه در نظر گرفته بودند که دن هاوزر اذعان کرد که یکی از آن‌ها کار نکرد و برای همین، این عنصر داستانی از بازی حذف شد. به علاوه، تعدادی از ماموریت‌های بازی به دلایل مختلفی نظیر کار نکردن به لحاظ فنی، جذاب نبودن به اندازه کافی و اضافی بودن نیز حذف شدند. یکی از این ماموریت‌ها، شخصیت آرتور را در بالای قطاری نشان می‌داد که قصد کشتن جایزه‌‌بگیر‌ها را داشت. هاوزر در این باره گفت:

این ماموریت در ابتدا جذاب و سرگرم‌کننده بود که البته بعد‌ها دیگر این‌طور نبود. این بخش از روند بازی همیشه درباره سازش است و همه همیشه بخش‌هایی از بازی‌ای که دوست دارند را از دست می‌دهند.

 در ارتباط با ۶۵ ساعتی بودن بازی Red Dead Redemption 2 باید گفت که این تنها فقط یک برآورد برای طول بازی است؛ همه افراد متفاوت از یکدیگر به تجربه بازی‌ها می‌پردازند، بنابراین ممکن است برای شما این روند طولانی‌تر باشد. البته این عنوان دارای بخشی آنلاین خواهد بود که برای مدت‌ها بعد از اتمام بخش داستانی، شما را سرگرم خواهد کرد.

3384285 rdr2 screenshot025

هاوزر در ادامه مصاحبه افزود که توسعه یک بازی شبیه به یک فرآینده سیال است و چیز‌ها همیشه در حال تغییر هستند. چیزی که در این میان نادر است، توسعه‌دهندگانی هستند که درباره این موارد صحبت کنند. نادرتر از این مورد نیز این است که یکی از اعضای دست بالا از یک استودیو مرموز نظیر شرکت راک‌استار درباره این موارد صحبت کند.

داستان منتشر شده در وبسایت The Vulture در ادامه متن خود همچنین ادعا کرده است که اسکریپت نهایی برای بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 به تنهایی دو هزار صفحه بوده است. شرکت راک‌استار به ۱۲۰۰ بازیگر برای انجام کار‌های موشن کپچر بازی پول داده است و تعداد ۷۰۰ نفر از آن‌ها نیز دیالوگ‌های مختلفی را ضبظ کرده‌اند. دن هاوزر همچنین در مصاحبه خود اذعان کرد که شرکت راک‌استار ممکن است که بازی Red Dead Redemption 3 را نیز توسعه دهد. البته راک‌استار در صورتی این کار را انجام خواهد داد که به گفته هاوزر:

بازی [Red Dead Redemption 2] به اندازه کافی، عالی عمل کند و ما فکر کنیم که چیز‌های جالب دیگری برای گفتن داریم.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. حالت چندنفره و آنلاین بازی با نام Red Dead Online نیز قرار است در ماه نوامبر کار خود را آغاز کند و به گفته هاوزر، شرکت راک‌استار در نظر دارد که این بخش نیز به اندازه Grand Theft Auto Online قدرتمند باشد. لازم به بیان است که نسخه رایانه‌های شخصی بازی هنوز تایید نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده از پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت راک‌استار، بازی ممکن است برای این پلتفرم نیز منتشر شود. در پایان شما می‌توانید اولین و دومین تریلر گیم‌پلی بازی را نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در بازی‌مگ تماشا کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.