نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 09 مهر 1397
ساعت 17:30

دومین تریلر گیم‌پلی رسمی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

5 از 5

شرکت راک‌استار گیمز دقایقی پیش دومین تریلر گیم‌پلی رسمی از بازی موردانتظار Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد.

هر چه به تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و اطلاعات بیشتری از این عنوان جهان آزاد و اکشن منتشر می‌شود و میزان صبر طرفداران را لبریز و لبریز‌تر می‌کند. پیرامون همین موضوع، چندی پیش بود که حالت چندنفره بازی به نام Red Dead Online معرفی و اعلام شد که بتا عمومی آن در ماه نوامبر سال جاری میلادی برگذار خواهد شد. در ادامه نیز تصاویر منتشر شده از باندل کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو بازی فاش کرد که حالت آنلاین تا ۳۲ بازیکن به صورت همزمان را پشتیبانی خواهد کرد و خود بازی اصلی نیز، نیاز به فضای خالی تقریبا ۱۰۵ گیگابایتی روی هارد برای اجرا دارد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و طبق وعده‌ای که دیروز داده شد؛ شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) دومین تریلر گیم‌پلی رسمی از بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد که بخش‌ها و جزییات بیشتری از دنیای وسیع بازی را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر که به سادگی با نام «Gameplay Video Part 2» شناخته می‌شود، تصاویری از دنیای غنی و پیچیده بزرگ بازی Red Dead Redemption 2 را بنمایش گذاشته و همچنین اطلاعاتی از ماموریت‌ها نظیر سرقت از قطار‌ها و دزدی از بانک‌ها در کنار فعالیت‌های جانبی متنوعی که بازیکنان در طول ماجراجویی خود می‌توانند انجام دهند، در اختیار می‌گذارد. تعدادی از این فعالیت‌ها شامل مبارزات تن به تن، شکار، ماهی‌گیری، مینی گیم‌ها، bounty‌ها، دوئل و غیره می‌شود. بازیکنان قادر خواهند بود تا هر طور که می‌خواهند با شخصیت آرتور مورگن رفتار کنند؛ به طور مثال مو‌های او را بتراشند، حمامش کنند، لباس‌های را تعویض کنند و حتی انتخاب کنند که چه اسلحه‌هایی همراه وی باشد.

ادامه ویدیو به سراغ سیستم جدید Dead-Eye می‌رود که شامل تیراندازی به صورت صحنه آهسته، علامت‌گذاری دشمنان و حتی علامت‌گذاری نقاط حساس و در نهایت شلیک به آن‌ها می‌شود. اگر همه این موارد کافی نیست، باید بگویم که در ادامه ویدیو حتی گیم‌پلی‌ای از حالت اول شخص بازی Red Dead Redemption 2 به نمایش گذاشته می‌شود که فوق‌العاده بنظر می‌رسد. به طور کلی باید گفت که حالا با دیدن این تریلر، ما بیشتر از همیشه برای تجربه این بازی هیجان‌زده هستیم. در ادامه شما نیز می‌توانید این تریلر را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. لازم به بیان است که نسخه رایانه‌های شخصی بازی هنوز تایید نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده از پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت راک‌استار، بازی ممکن است برای این پلتفرم نیز منتشر شود. در پایان شما می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی بازی را نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در بازی‌مگ تماشا کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.