نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 مهر 1397
ساعت 08:00

راک‌استار به زودی گیم‌پلی تریلر جدید Red Dead 2 را منتشر می‌کند

5 از 5

طبق اعلام راک‌استار، طرفداران به زودی شاهد دومین قسمت از گیم‌پلی تریلر Red Dead Redemption 2 خواهند بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت راک‌استار پس از مدتی انتشار تصاویر و جزئیات جدید از بازی Red Dead Redemption 2، اعلام کرده که به زودی قرار است تریلر گیم‌پلی بعدی این بازی را به اشتراک بگذارد. گفتنی است که این تریلر قرار است فردا ۱ اکتبر منتشر شود.

خبر اخیر که براساس پست توییتری حساب رسمی این کمپانی منتشر شده، اشاره می‌کند که طرفداران به زودی در روز ۱ اکتبر ساعت ۹ (به وقت ایران فردا ساعت ۱۶:۳۰) می‌توانند شاهد یک گیم‌پلی ویدیو جدید از بازی بعدی راک‌استار باشند. همچنین در این پست گرچه ذکر نشده که تمرکز اصلی کلیپ گیم‌پلی روی چه موضوعی است، اما از آن به عنوان «قسمت دوم تریلر گیم‌پلی» یاد شده است. شما در ادامه متن این پست را نیز مشاهده می‌کنید.

قسمت دوم ویدیو گیم‌پلی بازی Red Dead 2 فردا ساعت ۹ به وقت شرق آمریکا (۱۶:۳۰ به وقت ایران) منتشر می‌شود.

با هرچه نزدیک‌تر شدن زمان عرضه این بازی، طرفداران بیش از هر زمان دیگری در انتظار به اشتراک‌گذاری خبرها و تریلرهای تازه از آن هستند. به علاوه برخی از منتقدین نیز که فرصت تجربه این بازی را داشته‌اند، در مجموع از میزان عمق بالایی که در دنیای این بازی ایجاد شده و در مجموع اتمسفر و کلیات سیستمی این بازی تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

پیرامون اطلاعیه اخیر، راک‌استار از تریلر تازه به عنوان قسمت دوم یاد کرده است؛ در این زمینه، پیش از این اولین گیم‌پلی تریلر «رد دد ردمپشن 2» نیز منتشر شده بود که می‌توانید این ویدیو را در بازی‌مگ تماشا کنید. در این تریلر، راک‌استار بیش از هر چیز به دنیا و فضاسازی کلی بازی پرداخت و در طی کلیپ، شاهد برخی از اشارات داستانی بازی نیز بودیم. با در نظر گرفتن مانورهای اخیر این شرکت روی موضوع «عمق بالای دنیای بازی»، «امکان تعامل پویا با NPC ها» و «زنده بودن دنیای بازی»، گرچه این موارد نیز در تریلر اخیر مورد اشاره واقع شدند اما انتظار می‌رود در تریلر جدید توجه بیشتری به آن‌ها شود.

مدتی پیش هم باندل مخصوص این بازی برای PS4 Pro معرفی گردید که طرفداران اطلاعات جالبی را از طریق اطلاعات بسته‌بندی این باندل فاش کردند؛ حجم ۱۰۵ گیگابایتی بازی برای ذخیره دیتا روی هارددیسک این کنسول و امکان بازی کردن تا ۳۲ نفر در حالت آنلاین از جمله این اطلاعات بودند. پیرامون حالت آنلاین نیز راک‌استار مدتی پیش اعلام کرد که ماد Red Dead Online، مدتی پس از عرضه بازی اصلی و به شکل رایگان برای دارندگان بازی عرضه می‌شود. به علاوه این انتشار در قالب دوره بتا و به صورت آزمایشی است و راک‌استار، ماد را پس از پایدار شدن آن مورد پشتیبانی کامل قرار می‌دهد.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.