نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 مهر 1397
ساعت 16:00

Red Dead Online احتمالا قابل بازی تا ۳۲ بازیکن است

3 از 5

اخیرا طرفداران بازی Red Dead 2 از طریق بررسی تصاویر باندل PS4 Pro، حداکثر تعداد بازیکنان Red Dead Online را فاش کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت راک‌استار مدتی پیش بود که جزئیات تازه‌ای را از بخش چندنفره بازی Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشت که این، شامل مشخص شدن زمان شروع دوره بتای Red Dead Online بود. در این زمینه، مشخص شد که ماد آنلاین بازی قرار است ابتدا در قالب دوره بتا و مدتی بعد از عرضه بازی اصلی در دسترس قرار بگیرد و به این ترتیب، حالت آنلاین اصلی این بازی، از روز عرضه در دسترس قرار ندارد. پیرامون این ماد، گرچه پیش از این احتمال بتل رویالی بودن آن به نوعی تکذیب شد، ولی راک‌استار هنوز به شکل رسمی درباره تعداد بازیکنانی که هر سرور بازی قادر به میزبانی از آن‌ها هستند جزئیاتی مطرح نکرده است.

اخیرا و پس از معرفی باندل PS4 Pro این بازی، میزان فضای ۱۰۵ گیگابایتی موردنیاز برای ذخیره در این کنسول فاش گردید و حالا برخی طرفداران، از طریق بسته‌بندی همین باندل به جزئیات دیگری دست پیدا کرده‌اند. در این ارتباط، فاش شده که حالت آنلاین این بازی بین ۲ تا ۳۲ بازیکن را می‌تواند در خود جای دهد. گفتنی است که این اطلاعات را می‌توان از طریق دقیق شدن روی بسته‌بندی باندل نیز مشاهده کرد. لازم به ذکر است که با وجود تایید رسمی این باندل، هنوز راک‌استار به شکل مشخص هیچ کدام از گزارش‌ها پیرامون فضای مورد نیاز یا تعداد بازیکنان آنلاین را رسما تایید نکرده است. با در نظر گرفتن فرایند تغییرپذیر توسعه نرم‌افزار، این خبرها حتما به تایید رسمی توسط سازندگان نیاز دارند.

درصورتی که این تعداد بازیکن به تایید برسد، باید گفت که این میزان دو برابر گنجایش سرورها در بازی اورجینال Red Dead Redemption است. این همچنین به اندازه ۲ نفر بیشتر از حداکثر بازیکنان سرورها در GTA Online نیز خواهد بود. با در نظر گرفتن این تفاوت کم، می‌توان تصور کرد که راک‌استار چرا قصد دارد این ماد را ابتدا به شکل بتا و پس از عرضه بازی اصلی منتشر کند. از دیگر موارد تایید شده برای این بازی، تایید ابعاد نقشه بازی است که گفته شده بزرگ‌ترین نقشه ساخته شده در تاریخ شرکت راک‌استار است. این کمپانی، به علاوه تاکنون وعده‌ها و مانور زیادی هم روی ویژگی منحصر به فرد «تعامل پویا با NPCها» در «دنیای زنده» بازی داده است.

بازی «رد دد ردمپشن 2» کم‌تر از یک ماه دیگر و در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.