نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 شهریور 1397
ساعت 08:00

بتای عمومی Red Dead Online به زودی برگزار می‌شود

4 از 5

راک‌استار ماد آنلاین Red Dead Redemption 2 را مدتی بعد از عرضه این بازی، و ابتدا در قالب بتای عمومی منتشر می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی «رد دد ردمپشن 2» احتمالا مورد انتظارترین بازی صنعت گیم تا پایان سال جاری میلادی است. پیرامون این بازی، درحالی که اکثریت طرفداران بیش از هر چیز درباره کمپین تک‌نفره و جاه‌طلبانه آن صحبت می‌کنند، راک‌استار اطلاعات چندانی در رابطه با ویژگی‌های آنلاین این بازی در اختیار نگذاشته است. ما پیرامون ماد آنلاین نیز می‌دانیم که این بخش، Red Dead Online نام دارد و چیزهای بزرگی را می‌توان از آن انتظار داشت. در این رابطه، راک‌استار اخیرا گفته که این ماد قرار است پس از عرضه بازی اصلی و در نوامبر ۲۰۱۸ (آذر ماه) منتشر شود.

براساس گزارش جدید که اولین بار از طریق وب‌سایت رسمی راک‌استار نیز منتشر شده، عرضه ماد Red Dead Online در ماه نوامبر، و در ابتدای کار در قالب یک «دوره بتای عمومی» در دسترس قرار می‌گیرد. راک‌استار در این زمینه گفته:

[ماد آنلاین این بازی] مثل تجربه همه مادهای آنلاین در این مقیاس و اندازه، به ناچار حتما مشکلاتی در زمان عرضه پیدا خواهد کرد. ما در آینده حتما با جامعه طرفداران فوق‌العاده خودمان همکاری می‌کنیم تا از نظرات و ایده‌هایشان استفاده کرده و با کار روی Red Dead Online، آن را واقعا به یک تجربه جذاب و خلاقانه تبدیل کنیم.

گفتنی است که اگر بازیکنان یک نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 را خریداری کرده باشند، ماد Red Dead Online به صورت رایگان در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد؛ این مشابه Grand Theft Auto Online در بازی GTA V است که بازیکنان می‌توانند در حالتی آنلاین و متصل به سرور، به شکل تک نفره یا چند نفره و با دوستان، در دنیای بزرگ بازی به گردش و بازی بپردازند. پیرامون Red Dead Online، راک استار وعده داده که بازیکنان شاهد یک «تجربه داستان محور»  با گیم‌پلی رقابتی و مشارکتی آنلاین خواهند بود. در این زمینه انتشار «آپدیت‌ها و بروزرسانی‌های مداوم»، به منظور بهبود تجربه بازی نیز در انتظار این بخش خواهد بود.

با توجه به مشکلات بزرگی که راک‌استار در زمان عرضه GTA Online با آن‌ها مواجه شد، شاید قابل درک باشد که چرا این کمپانی تصمیم به عرضه جداگانه این ماد و پس از عرضه بازی اصلی گرفته است. به این ترتیب، راک‌استار با تمرکز کامل، این ماد را ابتدا در قالب یک دوره بتای عمومی عرضه می‌کند و پس از رفع مشکلات و اعمال بهبودهایی متکی به بازخوردها، اقدام به انتشار نسخه نهایی آن خواهد کرد. راک‌استار البته تاریخ عرضه دقیق این ماد را اعلام نکرده و فقط به تاریخ نوامبر ۲۰۱۸ (آذر ماه) اشاره داشته است.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.