نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 28 شهریور 1397
ساعت 16:31

PUBG برای PS4 لیست شد

0 از 5

PUBG در کره برای کنسول PS4 رده‌بندی شد

کمیته‌ی رده‌بندی و مدیریت بازی‌های رایانه‌ای کره، "GRAC" عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds را به علت وجود "خشونت مفرط"، خون، وجود سلاح‌های واقعی و استفاده از دارو و مواد مخدر برای بالای 21 سال رده‌بندی کرد.

این رده‌بندی که توسط یکی از کاربران توییتر به‌نام Nibel گزارش شد، در تاریخ یازدهم سپتامبر ثبت شده و غیر از عرضه‌ی بازی برای PS4، چیز جدیدی را برملا نمی‌کند.

PUBG Corp، سازنده‌ی بازی، حرفی درباره‌ی عرضه‌ی بازی برای PS4 نزده اما هیچ‌وقت احتمال انتشار این عنوان را برای کنسول سونی نیز رد نکرده است؛ پیغام رسمی آن‌ها این بوده که آن‌ها ابتدا قصد به اتمام رساندن نسخه‌ی Xbox One را دارند.

pubg ps4 korean rating 1

به زودی آپدیت ورژن 1.0 برای نسخه‌ی Xbox One این بازی منتشر می‌شود و به احتمال زیاد، سازندگان بازی بالاخره قصد دارند تا PUBG را به PS4 بیاورند. با اینکه کمپانی سونی هیچ سیستمی برای عرضه‌ی زودهنگام (Early acces) بازی‌ها مانند مایکروسافت و استیم ندارد، آن‌ها حاضرند برای بعضی از سازندگان استثنا قائل شوند.

این گروه امروز عنوان Castlevania Requiem، کالکشن دو بازی Symphony of the Night و Rondo of Blood را نیز برای PS4 رده‌بندی کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.