نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 مهر 1397
ساعت 13:00

جزئیاتی تازه از ویژگی‌های حیات‌وحش Red Dead Redemption 2

0 از 5

کمپانی راک‌استار به تازگی اعلام کرده که دنیای پر تنوع و زنده Red Dead Redemption 2، میزبان حدود ۲۰۰ گونه مختلف جانوری است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حالا تنها یک ماه تا زمان انتشار Red Dead Redemption 2 به عنوان جدیدترین بازی استودیو راک‌استار، و اولین عرضه کاملا نسل هشتمی آن‌ها زمان باقی مانده است؛ استودیویی که ثابت کرده یکی از بهترین توسعه‌دهندگان دنیاهایی با جزئیات، عمق و تنوع بالاست، و در بازی جدید نیز سعی می‌کند تا این دنیاها را به شکلی کاملا پویا و زنده بسازد. در این ارتباط، راک‌استار اخیرا وعده داده که دنیای بازی Red Dead 2، میزبان حدود ۲۰۰ گونه جانوری خواهد بود.

گزارش تازه که براساس پست تازه‌ای راک‌استار در حساب رسمی توییتری این استودیو ارسال کرده، آن‌ها نه فقط وعده چنین آماری را داده‌اند، بلکه گفتند که تک تک این گونه‌های جانوری، رفتارها و الگوهای منحصر به فرد خودشان را دارند، به شکلی متمایز و مخصوص به خودشان به محیط پیرامونی واکنش نشان می‌دهند و محرک‌های به خصوص خودشان را هم خواهند داشت. پیرامون این اطلاعیه باید این را هم مد نظر داشت که اغلب بازیکنان، بسیار بعید به نظر می‌رسد که بتوانند تک تک این گونه‌های جانوری را ردیابی کنند، یا اغلب فقط با تعداد مشخصی از گونه‌های جانوری که در محیط‌ها رایج هستند بیشتر برخورد خواهند داشت. در این ارتباط، باید دید که راک‌استار چگونه از این میزان بالا از حضور گونه‌های حیات وحش، به شکلی معنی دار و قابل درک توسط بازیکنان استفاده خواهد کرد. شما در ادامه، پست اخیر حساب رسمی Rockstar Games را مشاهده می‌کنید.

تنوع گسترده محیطی و آب و هوایی دنیای Red Dead Redemption 2، میزبان حدود ۲۰۰ گونه مختلف حیوانات، پرندگان و ماهی‌ها است. همه آن‌ها نیز به شکلی منحصر به فرد به کنش‌های محیط پیرامون خود واکنش نشان می‌دهند.

بازی «رد دد ردمپشن 2» که انتظار می رود به بهترین بازی تاریخ راک‌استار تبدیل شود، قرار است در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر شود. راک استار گرچه اخیرا عرضه این بازی برای پلتفرم PC را کاملا منتفی دانسته، ولی به تازگی نیز یکی از استودیوهای Third Party به نام Digital Cheekily، از علاقه‌اش برای همکاری با Rockstar و پورت کردن این عنوان برای PC گفته است؛ پیشنهادی که البته هنوز پاسخی از جانب راک‌استار دریافت نکرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.