نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 مهر 1397
ساعت 09:00

TGS 2018 رکورددار تعداد بازدیدکنندگان تاریخ این رویداد شد

0 از 5

برگزارکنندگان Tokyo Game Show گفته‌اند که حضور بازدیدکنندگان امسال این رویداد، رکورد قبلی سال ۲۰۱۶ را شکسته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رویداد سالانه Tokyo Game Show به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت گیم در ژاپن، معمولا در سال‌های اخیر با افزایش بازدیدکنندگان مواجه بوده و این روند، در امسال به اوج خودش هم رسیده است. به این ترتیب و با در نظر گرفتن اطلاعیه اخیر برپاکنندگان اصلی این نمایشگاه، Tokyo Game Show 2018 با ثبت حضور حدود ۳۰۰ هزار بازدیدکننده، رکورد تعداد بازدیدکنندگان در تاریخ این اکسپو را شکسته است.

گزارش تازه براساس اطلاعیه اخیر Nikkei Business Publications، به عنوان یکی از نهادهای اصلی برگزاری این رویداد بوده که به شکل دقیق، از حضور ۲۹۸٫۶۹۰ بازدیدکننده منحصر به فرد در رویداد اخیرا TGS 2018 خبر داده است. در این زمینه نیز این آمار نشان‌دهنده بهترین عملکرد تاریخ این رویداد در زمینه جذب بازدیدکننده است. گفتنی است که بازدیدکنندگان سال گذشته، حضور کم‌تری را نسبت به آمار سال ۲۰۱۶ داشتند؛ در این ارتباط نیز سال ۲۰۱۶ تا پیش از برگزاری رویداد امسال، به عنوان شلوغ‌ترین دوره تاریخ Tokyo Game Show با حضور 271٫224 نفر اعلام شده بود که درواقع رویداد امسال، رکورد سال ۲۰۱۶ را شکسته است.

اکسپوهای سالانه توکیو گیم شو، معمولا بیشتر شامل نمایش‌ها و حضور پررنگ‌تر عناوین و محتواهایی است که در بازارهای غربی آنچنان محبوبیتی ندارند. به علاوه، بازی‌های غربی بزرگ نیز معمولا در جریان این رویداد حضور نداشته یا به شکلی کمرنگ حاضر هستند. عمده نرم‌افزارهای محبوب به نمایش در آمده در جریان TGS، معمولا بازی‌های محبوب موبایلی، قابل‌حمل و مشابه آن‌ها هستند. با همه این تفاسیر، امسال نیز شاهد معرفی برخی بازی‌های جدید از جمله Phoenix Wright: Ace Attorney و Project Awakening برای کنسول‌ها نیز بودیم؛ در این زمینه البته بازی Project Awakening به شکل انحصاری برای پلتفرم PS4 معرفی شد. به علاوه، چندین نمایش جدید نیز از عناوین قبلا معرفی شده نظیر بازی‌های Devil May Cry 5، Death Stranding، Days Gone، Sekiro: Shadows Dies Twice ، Resident Evil 2 و ... نیز منتشر گردید.

در هر صورت، بعید است طرفداران از نمایش‌های امسال رویداد TGS ناراضی باشند، البته به غیز از کسانی که منتظر نمایش‌هایی از نسخه نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest 11 بودند؛ این هم با در نظر گرفتن این خبر بوده که بازی توسط اسکوئر در نینتندو سوییچ، با نام دیگری یعنی Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.