نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 19 شهریور 1397
ساعت 16:30

تریلر جدیدی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice در TGS 2018 منتشر شد

0 از 5

در جریان PlayStation LineUp Tour، تریلر جدیدی از بازی موردانتظار Sekiro: Shadows Die Twice با محوریت مبارزات منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اکتیویژن و استودیو فرام سافت‌ور (FromSoftware) در جریان PlayStation LineUp Tour در رویداد Tokyo Game Show ۲۰۱۸، تریلر جدیدی از عنوان موردانتظار Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کردند. این تریلر ابتدا با نمایشی از پروتاگونیست که بازیکنان قرار است کنترل وی را برعهده داشته باشند، آغاز می‌شود که به شکلی بی‌جان بر روی زمین خوابید است. این رویه در ادامه اما به سرعت تغییر کرده و به سراغ نمایشی از گیم‌پلی جذاب و مکانیک‌های جا‌به‌جایی با استفاده از پرش‌ها و قلاب موجود در دست شخصیت اصلی، می‌رود.

در ادامه تریلر ما همچنین شاهد تصاویری از مبارزات بازی Sekiro هستیم که با آنچه در ساخته‌های گذشته استودیو فرام سافت‌ور نظیر سری Dark Souls و بازی Bloodborne تفاوت دارد. همان‌طور که در اولین گیم‌پلی رسمی بازی مشاهده کردید، به جای استفاده از استقامت یا همان Stamina برای جا خالی دادن از ضربات دشمن، در بازی المان جدیدی به نام Posturing بکار رفته است؛ استفاده از این المان به این صورت است که شما حالت ایستادن مشخصی را انتخاب کرده و سعی می‌کنید که در وضعیت ایستادگی دشمن اختلال ایجاد کرده و در نهایت نیز او را با یک ضربه از پای در بیاورید. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی  Sekiro: Shadows Die Twice را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 

بازی Sekiro: Shadows Die Twice که به صورت رسمی در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در رویداد E3 2018 معرفی شد، جدیدترین محصول استودیو فرام سافتور محسوب می‌شود و توسط خالق بازی‌های Dark Souls و Bloodborne یعنی Hidetaka Miyazaki کارگردانی شده است. بازی دارای سبک اکشن و ماجراجویی با زاویه دوربین سوم شخص است و از المان‌های نقش آفرینی همانند دیگر دو بازی معروف دیگر استودیو، بهره می‌برد. در این عنوان، شما در قالب شخصیت یا پروتاگونیستی قرار خواهید گرفت که ماموریت دارد تا استاد خود و یک پادشاه جوان را نجات دهد و به دشمنانش طعم انتقام را بچشاند.

 بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین‌ماه ۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و همچنین، دارای یک نسخه مخصوص کالکتور‌ها خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.