نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 شهریور 1397
ساعت 13:30

تریلر داستانی جدید بازی Resident Evil 2 در TGS ۲۰۱۸ منتشر شد

5 از 5

شرکت کپکام در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۸ میلادی، تریلر داستانی جدیدی از بازی Resident Evil 2 منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کپکام (Capcom) تریلر جدیدی از بازی موردانتظار Resident Evil 2 در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو منتشر کرد که نگاهی کوتاه به داستان شخصیت‌های کلیر ردفیلد و لئون کندی در بازی دارد. با توجه به تریلر، در این بازی شخصیت‌های لئون و کلیر که از یک‌دیگر جدا هستند، باید مبارزه کرده و در شهر راکون سیتی خود را زنده نگه دارند؛ در این راه نیز قرار است که با شخصیت‌های مختلف آشنا شده و با انواع مختلف جانوران ترسناک روبه‌رو شوند. در این تریلر همچنین شاهد نگاهی تازه یه شخصیت‌های ادا وانگ (Ada Wong)، اینت برکین (Annette Birkin) و افسر ارشد برایان ایرونز (Brian Irons) هستیم. بازی Resident Evil 2 به طور قطع قول یک داستان درگیر کننده همانند نسخه اورجینال بازی را می‌دهد که البته چندان عجیب بنظر نمی‌رسد.

شایان به ذکر است که همان‌طور که پیش‌تر معرفی شده بود، در نسخه ریمیک یا همان بازسازی عنوان Resident Evil 2 دیگر خبری از سیستم Zapping برای بخش کمپین نیست و حالا دو بخش کمپین بازی مخصوص دو شخصیت لئون و کلیر است. در کنار تریلر جدید، شرکت کپکام همچنین مجموعه تصاویر باکیفیت جدیدی از بازی منتشر کرده است که با مراجعه به این لینک می‌توانید آن‌ها مشاهده نمایید. در ادامه شما می‌توانید تریلر داستانی بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
بازی Resident Evil 2 در تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.