نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 تیر 1399
ساعت 18:00

زمان برگزاری Tokyo Game Show 2020 مشخص شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازمان برگزارکننده رویدادهای سالانه Tokyo Game Show، گفته که امسال این رویداد به صورت دیجیتال و در ماه سپتامبر برگزار می‌شود.

با اعلام سازمان برگزار کننده Tokyo Game Show، این رویداد در سال جاری به صورت دیجیتال و مجازی برگزار خواهد شد. براین اساس، رویداد دیجیتال Tokyo Game Show 2020 از روز ۲۳ سپتامبر تا ۲۷ سپتامبر (۲ تا ۶ مهر) در توکیو، ژاپن برگزار می‌شود. با تایید همین سازمان، امسال نیز طرفداران شاهد رونمایی‌ها و انتشار خبرهای جدید از جانب ناشران بزرگ و کوچک و همچنین بازی‌سازان ایندی هستند. نمایشگاه‌های آنلاین، تورنمنت‌های eSport و پنل‌هایی با حضور بازیسازان و شخصیت‌های شناخته شده صنعت گیم، از دیگر برنامه‌هایی است که در TGS 2020 به صورت آنلاین و رایگان قابل تماشا خواهند بود.

لازم به ذکر است که TGS 2020 مطابق هر سال، امسال نیز قرار بود در ماه می برگزار شود، که با توجه به ادامه بحران جهانی شیوع ویروس کرونا، مسئولان برگزاری رویداد از کنسل شدن برگزاری کنفرانس‌ها به صورت فیزیکی خبر دادند. بحران کرونا تاکنون باعث لغو بسیاری از رویدادها و برنامه‌های گیمینگی شده که برخی نظیر E3، امسال به صورت کامل لغو شدند و برخی دیگر نظیر TGS و Gamescom به صورت مجازی و دیجیتال برگزار می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.