نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 تیر 1399
ساعت 09:00

Last Of Us 2 سریع‌تراز هر انحصاری PS4 دیگری به فروش 4 میلیون رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آمار فروش 4 میلیون نسخه The Last Of Us Part 2 در تنها سه روز، این بازی را رکورددار سریع‌ترین فروش در میان همه انحصاری‌های PS4 کرده است.

سونی از طریق حساب رسمی پلی‌استیشن در توییتر و با اشاره به خبر مرتبطی در PlayStation blog، رسما اعلام کرده که بازی شدیدا موردانتظار و اخیرا منتشر شده The Last Of Us Part 2، در تنها سه روز به فروش 4 میلیون نسخه‌ای رسیده است. این خبر به معنی این است که این بازی، زودتر از هر بازی انحصاری دیگری در تاریخ پلی‌استیشن 4 به چنین آمار فروشی دست پیدا کرده است و به این ترتیب، جدیدترین ساخته ناتی داگ حالا لقب سریع‌ترین آمار فروش تاریخ انحصاری‌های PS4 را به نام خودش ثبت کرده است.

حساب پلی‌استیشن همچنین از عبارت «فروش» و نه «عرضه» بیش از 4 میلیون نسخه از این بازی در طول سه روز (19 تا 21 ژوئن) خبر داده که واقعا آمار خیره‌کننده‌ای است و رقم بازی‌های عرضه شده باید بیشتر هم باشد. گفتنی است که این بازی آمار فروش فوق‌العاده و رکوردشکنی هم در روزهای اول لانچ در بریتانیا داشت و می‌دانیم که در ژاپن نیز فروش عالی داشته است. سونی البته آمار دقیقی از نسخه‌های فروش رفته فیزیکی و دیجیتالی ارائه نکرده است. پس از اعلام این خبر، حساب رسمی ناتی داگ نیز در پستی از همه طرفداران بازی که آن را تجربه و با استودیو همراهی کردند تشکر کرده است.

The Last Of Us Part 2 در حال حاضر تنها از طریق پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز کامل 10 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.