نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 تیر 1399
ساعت 12:00

نقدهای بازی Ghost Of Tsushima سه روز قبل از عرضه منتشر می‌شوند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام OpenCritic، نقد و بررسی‌های رسمی بازی Ghost Of Tsushima توسط رسانه‌های گیمینگ از 14 جولای منتشر می‌شوند.

درحالی که طرفداران پلی‌استیشن هنوز درگیر اکتشاف و بحث و تبادل نظر درباره بازی The Last of Us Part 2 هستند، نباید فراموش شود که این بازی شدیدا تحسین‌شده و از نظر فروش رکوردشکن، آخرین عنوان انحصاری بزرگ PS4 در سال جاری نیست و تا چند هفته دیگر، محصول جدید استودیو ساکر پانچ، یعنی Ghost of Tsushima نیز وارد بازار خواهد شد. با توجه به اینکه Ghost of Tsushima یک IP کاملا جدید از جانب ساکر پانچ است و دنیا، زمینه و داستان کاملا نو و بدون پیشینه قبلی را ارائه می‌کند، مشخص شدن اینکه نقد و بررسی‌های رسمی بازی در چه زمانی منتشر می‌شود می‌تواند برای طرفداران مهم باشد.

پیرامون موعد برداشته شدن محدودیت‌ها برای ارسال نقدهای این بازی، اخیرا OpenCritic فاش کرده که از روز 14 جولای (24 تیر) که تقریبا سه روز قبل از عرضه رسمی بازی است، Embargo بازی برای منتقدان و رسانه‌ها برداشته می‌شود. لازم به ذکر است که مدتی پیش خبر گلد شدن و تکمیل فرایند ساخت بازی نیز منتشر شد، و با توجه به یک مرتبه تاخیر در عرضه قبلی که برای بازی اتفاق افتاد، این بار همه چیز برای انتشار به موقع این بازی آماده است.

بازی Ghost of Tsushima در روز 17 جولای (27 تیر) به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.