نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 تیر 1399
ساعت 18:00

مراحل ساخت بازی Ghost of Tsushima به پایان رسید

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام استودیو ساکر پانچ، مراحل ساخته شدن بازی Ghost of Tsushima به پایان رسید و اصطلاح گلد شد.

با اعلام استودیو Sucker Punch، فرایند تولید بازی شدیدا موردانتظار Ghost of Tsushima به پایان رسیده و حالا اصطلاحا گلد شده است. با توجه به این موضوع، سازندگان حالا محتوای بازی را دراختیار سونی به عنوان ناشر قرار می‌دهند تا در سطح جهانی و تا از راه رسیدن موعد عرضه توزیع شود. گلد شدن در مراحل تولید یک نرم‌افزار، همچنین شامل مراحل پس از تولید نیز هست و سازندگان تا موعد عرضه رسمی، اقدام به کار بیشتر و رفع باگ‌ها و مشکلات باقی مانده می‌کنند؛ مشکلات و باگ‌هایی که احتمالا با انتشار آپدیت روز اول رفع خواهد شد.

گلد شدن بازی Ghost of Tsushima از طرفی یکی از خبرهای بزرگ برای طرفداران پلی‌استیشن 4 نیز هست، از آنجایی که حالا این احتمالا آخرین بازی بزرگ انحصاری این کنسول است که حالا مراحل ساخت آن به پایان رسیده است. پس از عرضه این بازی در کم‌تر از یک ماه آینده، طرفداران پلی‌استیشن از این پس تنها شاهد عرضه عناوین بزرگ و انحصاری بعدی سونی برای کنسول جدیدتر و در صف عرضه PlayStation 5 خواهند بود.

پیرامون Ghost of Tsushima، این یک بازی جهان‌باز با المان‌های تاریخی در عصر ژاپن فئودال است. وقایع این بازی در سال ۱۲۷۴ میلادی و در جزیره سوشیما در ژاپن جریان دارد، که مورد هجوم مغول‌ها قرار گرفته و قهرمان بازی یعنی «Jin Sakai» که یک سامورایی است، تلاش می‌کند تا مردم و جزیره خود را از این هجوم نجات دهد. با این حال او با وقایع تلخی مواجه می‌شود که باعث می‌شود تا به عنوان یک سامورایی با باورهای شرافتمند، مسیر انتقام‌جویی و تاکتیک‌های مخفیانه را هم برای مواجهه با این دشمنان در پیش بگیرد.

براساس خبرهای دیگری که درباره این بازی وجود داشته، ما می‌دانیم که دنیای جهان‌باز این بازی بسیار بزرگ و محتواهای قابل بازی آن نیز بسیار زیاد است. همچنین گفته می‌شود که برای تکمیل این بازی بین 40 تا 50 ساعت نیز زمان مورد نیاز است. Ghost of Tsushima در روز 17 جولای (27 تیر) به صورت انحصاری برای PlayStation 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.