نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 تیر 1399
ساعت 09:00

بروزرسانی ویژه و ارتقادهنده نسل نهمی Marvel’s Avengers رایگان است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Square Enix تایید کرده که دارندگان نسخه نسل هشتمی Marvel’s Avengers، بروزرسانی ویژه نسل نهمی بازی را به صورت رایگان دریافت می‌کند.

صنعت گیم پس از هفت سال از شروع نسل فعلی کنسول‌های بازی، در اواخر سال 2020 شاهد نوسازی و شروع یک نسل جدید است. دو شرکت مایکروسافت و سونی، با عرضه Xbox Series X و PS5 رسما نسل نهم کنسول‌های بازی خانگی را شروع می‌کنند؛ کنسول‌هایی که از نظر توان پردازشی و شبیه‌سازی و همچنین ویژگی‌های جدید با جهش بزرگی نسبت به کنسول‌های کنونی مواجه هستند. یکی از نکات مهم پیرامون این دو کنسول، پشتیبانی آن‌ها از بازی‌های نسل هشتمی است که این یک قابلیت بسیار مهم و محبوب برای بازیکنان خواهد بود.

پیرامون این ویژگی، Square Enix به عنوان ناشر بازی در صف عرضه Marvel’s Avengers اعلام کرده که بازیکنانی که اقدام به تهیه این بازی برای PS4 یا Xbox One کردند، امکان تجربه همین نسخه از بازی در کنسول‌های نسل نهمی را هم خواهند داشت و به علاوه، این دسته از بازیکنان بروزرسانی ویژه و ارتقادهنده مخصوصی هم به صورت رایگان دریافت می‌کنند. گفتنی است که تاکنون چندین ناشر دیگر نیز عرضه بروزرسانی مخصوص نسل نهمی برای بازی‌های خود را تایید کردند. این بروزرسانی‌ها، باعث می‌شود تا بازی بتواند از ویژگی‌ها و امکانات کنسول‌های نسل نهمی استفاده بیشتری کند و به این ترتیب تفاوت قابل ملاحظه‌ای با نسخه مرتبط با کنسول‌های نسل هشتمی دارند.

اسکوئر انیکس در بخش دیگری، گفته که ارتقا رایگان بازی از نسل هشت به نسل نهم، شامل انتقال پیشرفت‌ها و همچنین بخش چندنفره نیز می‌شود. بازی همچنین دو حالت مختلف را هم در PS5 (و به احتمال زیاد در Xbox Series X) ارائه می‌دهد که یک حالت performance mode برای اولویت دادن راندمان بازی به نرخ فریم و رزولوشن 4K داینامیک و همچنین یک حالت graphics enhancement mode که روی ارائه بیشترین گرافیک به همراه بالاترین رزولوشن تصویر تمرکز دارد. گفتنی است که این موارد از طریق وبلاگ پلی‌استیشن منتشر شده و دراصل برای PS5 تایید شدند، با این حال انتظار می‌رود که نسخه Xbox Series X نیز این ویژگی‌ها را داشته باشد.

Marvel’s Avengers در روز ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) برای PlayStation 4، Xbox One، PC و Stadia عرضه خواهد شد و پس از عرضه کنسول‌های نسل نهمی در تعطیلات پایانی سال 2020، قابل تجربه روی آن پلتفرم‌ها نیز خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.