نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 آبان 1399
ساعت 12:00

فروش دیجیتال 2٫2 میلیونی Marvel’s Avengers در ماه گذشته میلادی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنا به گزارش SuperData، بازی Marvel’s Avengers در پایان سپتامبر 2020، موفق به فروش بیش از 2٫2 میلیون نسخه دیجیتال شد.

بازی Marvel’s Avengers یکی از عناوین شدیدا موردانتظار طرفداران ژانر اکشن و ابرقهرمانی بود که چند ماه پیش منتشر شد. این بازی، گرچه به صورت متناوب شاهد از دست رفتن بازیکنان خودش هست و از جامعه طرفداران آن مرتبا کاسته می‌شود، با این حال اسکوئر انیکس در مجموع از فروش بازی رضایت داشت و آمارهای اولیه فروش توسط گروه‌هایی نظیر NPD نیز قدرتمند ارزیابی می‌شد. پیرامون همین مسئله، اخیرا SuperData نیز در گزارشی گفته که بازی اونجرز آمارهای بسیار خوبی را از نظر فروش در ماه اول انتشار ثبت کرده است.

با توجه به گزارش SuperData، بازی Marvel’s Avengers موفق شده تا در سپتامبر گذشته بیش از 2٫2 میلیون نسخه دیجیتال به فروش برساند. این یک آمار فوق‌العاده برای اسکوئر است و این بازی را در جایگاه دوم بهترین ماه لانچ یک بازی از نظر فروش (پشت سر Final Fantasy 7 Remake) قرار می‌دهد. در این زمینه، گفته شده که گرچه این آمار فروش تا حد زیادی نزدیک به آمارهای Marvel’s Spider-Man سال 2018 هست، با این حال فروش دیجیتالی این بازی از دیگر عناوین بزرگ هم‌سبک لوتر و اکشن نظیر The Division 2 و Destiny 2 پایین‌تر بوده است.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.