نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 تیر 1399
ساعت 15:00

فیسبوک استودیو Ready At Dawn را خریداری کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از خبر فروش سرویس استریمینگ Mixer مایکروسافت به فیسبوک، حالا این شرکت استودیو Ready At Dawn را نیز خریداری کرده است.

درحالی که تحولات جهانی در همه عرصه‌ها با سرعتی عجیب ادامه پیدا می‌کند، در صنعت گیم نیز مایکروسافت اندکی پس از انتشار یک گزارش از شرایط بد کاری در سرویس استریمی «میکسر» برای رنگین‌پوستان، خبر از فروش این سرویس به کمپانی فیسبوک داده است. حالا نیز خبر جدید فاش می‌کند که فیسبوک اقدام به خریداری استودیو بازی‌سازی Ready At Dawn نیز کرده است. گفتنی است که این تیم گرچه خصوصا به خاطر ساخت بازی The Order 1886 شناخته می‌شود، ولی در طول چند سال گذشته عمده فعالیت خود را به ساخت بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift اختصاص داده بود؛ پلتفرمی که زیرنظر فیسبوک و بخش Facebook gaming فعال است.

همان‌طور که اشاره شد، شناخته‌شده‌ترین بازی استودیو Ready At Dawn عنوان انحصاری PS4 یعنی The Order 1886 است که در زمان معرفی و همچنین عرضه توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود. این بازی البته هرگز شاهد ساخت دنباله نبود و کمپانی در طول چند سال گذشته، تمرکز خود را روی ساخت عناوین واقعیت مجازی Lone Echo، Echo Arena، Echo Combat گذاشته و درحال حاضر نیز روی بازی Lone Echo II کار می‌کند. گفتنی است که همه این عناوین VR تحت پلتفرم Oculus Rift بخش Facebook gaming منتشر شده‌اند.

با توجه به اینکه Facebook gaming تقریبا همه تمرکز خود را روی واقعیت مجازی گذاشته، به نظر نمی‌رسد که دیگر شاهد ساخت دنباله برای The Order 1886 باشیم و Ready At Dawn مشابه چند سال گذشته، از این پس به عنوان یک بازی‌ساز پلتفرم واقعیت مجازی Oculus Rift شناخته خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.