نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 تیر 1399
ساعت 15:00

فروش The Last of Us Part 2 در بریتانیا رکوردشکنی کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از گذشت سه روز از لانچ The Last of Us Part 2، یک گزارش از عملکرد رکوردشکن فروش این بازی در بریتانیا خبر می‌دهد.

The Last of Us Part 2 احتمالا به عنوان موردانتظارترین بازی انحصاری نسل هشتم برای طرفداران پلی‌استیشن، حدود سه روز است که منتشر شده و طرفداران پس از مدت‌ها انتظار درحال حاضر مشغول تجربه این بازی خوش‌ساخت و داستان‌محور هستند. گزارش‌ها پیرامون لانچ این بازی بسیار زیاد است و از پیش‌فروش فوق‌العاده تا استقبال فوق‌العاده منتقدان از بازی و دریافت امتیاز متاکریتیک 95 از 100، تا بحث‌های ادامه‌دار طرفداران درباره پسندیدن یا نپسندیدن داستان بازی متفاوت بوده است.

پیرامون فروش بازی در دوره لانچ، یک گزارش جدید فاش می‌کند که The Last of Us Part 2 در بریتانیا، بهترین لانچ در میان تمامی بازی‌های ویدیویی در سال 2020 را داشته و تفاوت آن با بازی بعدی نیز بسیار زیاد است. گفتنی است که این بازی، ظاهرا رکورد فروش در زمان لانچ Animal Crossing: New Horizons در بریتانیا را شکسته که خود در دوره لانچ، چندین رکورد فروش را شکسته بود. گزارش اخیر که توسط Christopher Dring تحلیلگر و خبرنگاز صنعت گیم منتشر شده، فاش می‌کند که فروش بازی نه تنها تاکنون از بازی اول در دوره لانچ نیز بسیار بیشتر بوده، بلکه The Last of Us Part 2 درواقع سریع‌ترین آمار فروش در میان تمامی بازی‌های انحصاری PS4 در طول نسل هشتم را هم داشته است.

The Last of Us Part II سریع‌ترین آمار فروش در زمان لانچ در بریتانیا را در میان تمامی عناوین انحصاری تاریخ PS4 داشته است. این رقم بسیار بزرگ‌تر از Uncharted 4 و حتی در بین همه بازی‌های عرضه شده سال 2020 نیز بوده، که در این رابطه این بازی رکورد Animal Crossing را شکسته و به سادگی رکورد فروش در بازه مشابه بازی اول این سری را هم پشت سر گذاشته است.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه طرفداران پرشماری برای چندین سال منتظر عرضه بازی بودند، کمپین تبلیغاتی عالی بازی و حتی با در نظر گرفتن درزهای اطلاعاتی، The Last of Us Part II یکی از موردبحث‌ترین بازی‌های ویدویی در طول ماه‌های گذشته بوده، و در صورتی که آن را به عنوان آخرین ساخته استودیو محبوب ناتی داگ نیز در نظر بگیریم، باید گفت که عملکرد عالی بازی از نظر فروش چندان هم عجیب نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.