نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 تیر 1399
ساعت 12:00

تاریخ رونمایی Crash Bandicoot 4: It's About Time رسما مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حساب رسمی سری Crash Bandicoot تاریخ رونمایی Crash Bandicoot 4: It's About Time را اعلام کرده است.

پس از خبر ارسال تعدادی بسته مرموز حاوی پازل برای برخی خبرنگاران صنعت گیم و در ادامه، لیک شدن یک بازی جدید از سری «کرش باندیکوت» از طریق بنیاد رده‌بندی سنی تایوانی، حساب رسمی این سری در توییتر به تازگی اعلام کرده که Crash Bandicoot 4: It's About Time به زودی معرفی می‌شود. این بازی به طور مشخص در ادامه همین امروز 22 ژوئن (2 تیر) به صورت رسمی رونمایی می‌شود. شما در ادامه این پست از حساب رسمی سری Crash Bandicoot را مشاهده می‌کنید.

منتظر معرفی Crash Bandicoot™ 4: It’s About Time در روز ۲۲ ژوئن (2 تیر - ساعت 19:30 شب به وقت ایران) باشید.

لازم به ذکر است که از اوایل سال 2020، گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌های مختلفی از احتمال رونمایی از یک بازی دیگر در سری Crash Bandicoot وجود داشت که براساس درزهای اطلاعاتی صورت گرفته، حالا مشخص شده که این یک بازی جدید در این فرنچایز است و برخلاف دو بازی قبلی، به صورت ریمیک عناوین کلاسیک نخواهد بود. گرچه مدت زمان چندانی تا رونمایی رسمی از Crash Bandicoot 4: It's About Time باقی نمانده، ولی براساس برخی شایعات، این بازی احتمالا در ۹ اکتبر (۱۸ مهر) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. باید منتظر ماند و دید که این گمانه‌زنی صحت داشته یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.