نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 خرداد 1399
ساعت 09:00

پازل مرتبط با Crash Bandicoot می‌تواند به بازی بعدی سری اشاره کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ توزیع پازل‌های ۲۰۰ تکه‌ای و مرموز مرتبط با Crash Bandicoot احتمالا به رونمایی نزدیک از یک بازی جدید یا ریمستر برای سری اشاره دارد.

به تازگی تعدادی از خبرنگاران از رسانه‌های مختلف، خبر از دریافت بسته‌هایی مرموز کردند که در آن یک پازل ۲۰۰ تکه‌ای وجود دارد. این بسته‌ها توسط Activision ارسال شده و روی آن پیامی با محتوای «چیز کوچکی که در گذراندن "زمان" کمک می‌کند» و همچنین «باندیکوت محبوب شما» روی بسته دیده می‌شود. این بسته‌ها به نظر اشاره به رونمایی نزدیک از یک بازی جدید یا ریمستر برای سری Crash Bandicoot دارد. شما در ادامه تصویری از این پازل را مشاهده می‌کنید.

crash puzzle 1592499334700

 

با توجه به تصویر، بسیاری معتقد هستند که پازل تکمیل شده درواقع تصویری از یک ماسک است؛ مشابه ماسک معروف Aku Aku که در بازی‌های مختلف مجموعه، به عنوان متحد کاراکتر Crash حضور دارد. نکته جالب این است که در عناوین اخیر ریمستر این سری، بسته‌های مشابهی برای برخی افراد ارسال می‌شد و به نظر همین رویه در بازی احتمالی بعدی نیز تکرار شده است.

با توجه به موفقیت دو بازی اخیر Crash Bandicoot، تاکنون شایعات مختلفی درباره بازی بعدی سری وجود داشته است. درحالی که برخی گمانه‌زنی‌ها به ساخته شدن یک بازی جدید در این سری اشاره می‌کند، برخی نیز معتقدند که احتمال ریمستر شدن بازی‌های کلاسیک دیگر نظیر Crash Bash یا Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex هم وجود دارد. در هر صورت طرفداران این سری، می‌توانند برای عرضه یک بازی دیگر امیدوار باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.