نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 خرداد 1399
ساعت 12:00

عرضه Cyberpunk 2077 دو ماه دیگر نیز تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت CD Projekt Red اعلام کرده که عرضه Cyberpunk 2077 یک بار دیگر تاخیر خورده و حالا در اواخر آبان عرضه می‌شود.

طرفداران عناوین نقش‌آفرینی، پس از سال‌ها انتظار سرانجام به موعد عرضه بازی بعدی استودیو سی‌دی پراجکت یعنی Cyberpunk 2077 نزدیک می‌شوند. این بازی البته قرار بود در اوایل سال 2020 منتشر شود، تاریخی که درنهایت به تعویق افتاد و به اواخر تابستان موکول شد. درحالی که CD Projekt تاکنون روی عرضه بازی در تاریخ جدید تاکید داشت، استودیو به تازگی اعلام کرده که تاریخ عرضه این بازی مجددا تاخیر خواهد داشت و حالا از ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) به ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) منتقل شده است.

در اطلاعیه‌ای که CD Projekt Red در این رابطه منتشر کرده، مدیران استودیو گفته‌اند که آن‌ها بازی را فقط زمانی عرضه می‌کنند که کاملا آماده باشد، و اینکه عبارت «آماده عرضه وقتی کار تکمیل شد»، فقط یک شعار نیست بلکه اعضای استودیو کاملا به این هدف متعهد هستند؛ حتی اگر مورد نقد قرار بگیرند.

همزمان ما از این موضوع نیز کاملا آگاه هستیم که این نوع تصمیمات درنهایت با هزینه آسیب زدن به حس اعتماد همراه است و برای همین، اعلام کردن آن برای هر بازیسازی تصمیم دشواری است. ما گرچه هوز معتقدیم که این دو ماه تاخیر بیشتر تصمیم درستی بود، ولی همچنان مایلیم تا از طرفداران به خاطر آن عذرخواهی کنیم. قصد ما این است که بازی Cyberpunk 2077 را طوری بسازیم که تا سال‌ها در ذهن شما باقی بماند و امیدواریم که طرفداران ما را درک کنند.

ما در حالی این اطلاعیه را آماده می‌کنیم که باید اعلام شود ساخت Cyberpunk 2077 از نظر محتواها و گیم‌پلی تکمیل شده است. کوئست‌ها، میان‌پرده‌ها، مهارت‌ها و آیتم‌ها، همه ماجراجویی‌هایی که Night City وجود دارد، همه این موارد آماده هستند و در بازی وجود دارند. با این حال با این همه محتوا و سیستم‌های پیچیده، ما حتما باید همه چیز را به دقت بررسی کنیم، تعادل در مکانیک‌ها و سیستم‌های بازی برقرار کنیم و مقدار زیادی باگ را فیکس کنیم. ساخت یک دنیای بزرگ به معنی این است که تعداد مشکلات بسیار زیادی نیز به وجود می‌آید که باید برطرف شوند. ما از این زمان اضافه برای انجام این کارها استفاده می‌کنیم.

در بخش دیگر اعلامیه، مدیران استودیو تایید کردند که رویداد خبری مخصوص بازی موسوم به Night City Wire، همچنان برای پخش در ۲۵ ژوئن (۵ تیر) در نظر گرفته شده است. Cyberpunk 2077 در روز ۲۹ آبان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. انتشار نسخه مخصوص نسل نهمی بازی برای کنسول‌های بازی جدیدتر نیز تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.