نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 خرداد 1399
ساعت 15:00

اطلاعات جدیدی از Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شده است

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Insomniac جزئیات داستانی جدیدی را از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به اشتراک گذاشته است.

با توجه به تریلر معرفی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در رویداد اخیر PS5، این عنوان یکی از بازی‌هایی است که در روز لانچ کنسول بعدی پلی‌استیشن عرضه خواهد شد. پیرامون این بازی، برایان هورتون به عنوان کارگردان خلاق بازی، اخیرا توضیحات جدیدی را از داستان و ویژگی‌های بازی در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر کرده است.

براساس پست جدید وبلاگ پلی‌استیشن، وقایع این بازی حدود یک سال پس از پایان وقایع Marvel's Spider-Man جریان خواهد داشت. در این بازی، مجددا نزاع‌های خیابانی این بار با درگیری یک کمپانی انرژی با یک گروه خلافکار و از نظر تکنولوژی پیشرفته به نیویورک برگشته است. شخصیت اصلی بازی یعنی مایلز مورالس نیز ساکن منطقه Harlem است، جایی که در مرکز این نزاع قرار گرفته است و او درتلاش است تا آن را متوقف کند.

براساس توضیحات کارگردان، بازی جدید تشکیل شده از داستان کاملا جدید، لحظات منحصر به فرد، ضدقهرمان‌های جدید و کوئست‌های جدید در سرتاسر شهر نیویورک است. مایلز همچنین در طول ماجراجویی خود، قدرت‌های جدید هم کسب می‌کند که باعث می‌شود بیش از پیش با پیتر پارکر متفاوت باشد. گفتنی است که یکی از قدرت‌های جدید یعنی نامرئی شدن در تریلر اخیر دیده شده بود.

پست اخیر وبلاگ پلی‌استیشن به اینجا می‌رسد که سازندگان سعی کردند تا مایلز، کاملا متمایز از پیتر پارکر در بازی قبلی حس شود. این نیز فقط به خاطر قدرت‌های متفاوت آن‌ها نیست، و مایلز از نظر حرکات و نوع مبارزات هم کاملا با پیتر پارکر تفاوت دارد. به گفته اینسامنیاک، کاراکتر مایلز از اهمیت کلیدی در دنیای داستانی این سری بازی برخوردار است، با این حال سازندگان هنوز کارشان با پیتر پارکر تمام نشده و هنوز داستان‌های زیادی درباره او وجود دارد که در آینده مجددا شاهد حضور او هم خواهیم بود. گفتنی است که این بخش، می‌تواند به Marvel's Spider-Man 2 و با حضور پیتر پارکر به عنوان شخصیت اصلی اشاره داشته باشد.

این پست، درنهایت به اینجا رسید که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از بسیاری از ویژگی‌های PS5 استفاده می‌کند و در آن، زمان لودینگ تقریبا آنی و بدون وقفه، ray-tracing، 3D audio و ویژگی‌های کنترلر DualSense به کار گرفته شدند. به این ترتیب مدل‌سازی کاراکترها حالا واقع‌گرایانه‌تر از قبل شده است.

بازی Spider-Man: Miles Morales همزمان با عرضه PS5 در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.