نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 خرداد 1399
ساعت 18:00

ظاهرا فهرست استخدامی Remedy به دنباله بازی Control اشاره دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فهرست استخدامی جدید شرکت رمدی، ظاهرا به پروژه بعدی و ساخت دنباله بازی Control اشاره می‌کند.

بازی Control محصول سال گذشته استودیو Remedy، به خاطر تحسین‌های گسترده و موفقیت تجاری بزرگی که داشت، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2019 نیز شناخته می‌شود. پیرامون این بازی، به تازگی فهرست استخدامی جدیدی از استودیو رمدی منتشر شده که می‌تواند به دنباله این بازی اشاره داشته باشد.

براساس فهرست اخیر، رمدی در پست تهیه‌کننده ارشد برای کار روی «فرنچایز Control» درخواست جذب نیرو دارد. این عبارت نیز گرچه مشخصا درباره دنباله بازی Control چیزی نمی‌گوید، ولی استفاده از کلمه فرنچایز معمولا برای مجموعه‌ای با بیش از یک بازی از آن سری استفاده می‌شود. در یک بخش دیگر درباره شرایط جذب این نیرو، رمدی گفته که این شخص باید «درباره استانداردهای صنعت گیم، هم از نظر متدها و هم از نظر کیفیت آگاهی داشته باشد، و به اعضای تیم در زمانی که نیاز بود کمک کند.» این بخش از صحبت‌ها نیز می‌تواند اشاره غیرمستقیم به ساخته شدن این بازی با استانداردهای روز و به عبارتی دیگر برای کنسول‌های نسل بعدی باشد.

باید دید که این گمانه‌زنی درنهایت تایید خواهد شد یا خیر. بازی کنترل درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 9٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.