نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 31 خرداد 1399
ساعت 09:00

رده بندی سنی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پیش از معرفی رسمی، ظاهرا یک بازی جدید از سری Crash Bandicoot از طریق یک بنیاد رده‌بندی سنی در تایوان لیک شده است.

اندکی پس از خبر ارسال بسته‌های مرموز حاوی پازل‌های مرتبط با Crash Bandicoot، اخیرا مشخص شده که یک بنیاد رده‌بندی سنی در تایوان، بازی معرفی نشده‌ای با عنوان «Crash Bandicoot 4: It’s About Time» را برای PS4 و Xbox One رده‌بندی کرده است. تصویر جلد نسخه PS4 بازی که در ادامه دیده می‌شود، حاوی تصویر کاور کاملا جدیدی در این سری است و از جمله ماسک مرموزی که در پازل اخیر دیده می‌شد نیز در آن قابل مشاهده است. با توجه به این کاور لیک شده از نسخه فیزیکی بازی، ظاهرا سازنده جدیدترین نسخه سری Crash Bandicoot استودیو Toys for Bob است که قبلا Spyro Reignited Trilogy را ساخته بود.

Crash Bandicoot 4 Its About Time 01

نکته جالب دیگر در صفحه رده‌بندی بازی، توضیحات کوتاه از آن است که حاوی نکات جالبی هست. بر این اساس، داستان بازی در سال ۱۹۹۸ رخ می‌دهد و شامل سفر در زمان و سفر در دنیاهای دیگر نیز می‌شود. به علاوه چند ماسک Elemental جدید از جمله Lani-Loli نیز در بازی وجود دارد که مشابه Aku-Aku از نوع Quantum Mask است.

همان‌طور که اشاره شد، این بازی جلوتر از معرفی رسمی و از طریق صفحه رده‌بندی سنی آن در تایوان لیک شده است. براساس برخی گمانه‌زنی‌های تازه، احتمال می‌رود که اکتیویژن در روز ۲۲ ژوئن (۲ تیر) به صورت رسمی این بازی را رونمایی کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.