نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 شهریور 1397
ساعت 14:30

نمایش گیم‌پلی شخصیت دانته در تریلر جدید بازی Devil May Cry 5

1 از 5

شرکت کپکام در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو، تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر کرد که سرانجام تصاویر بیشتری از گیم‌پلی شخصیت دانته به نمایش می‌گذارد.

همزمان با آغاز شدن نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۸ میلادی، شرکت کپکام در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تریلر جدیدی از بازی اکشن و موردانتظار Devil May Cry 5 منتشر کرد که سرانجام تصاویر بیشتری از مهم‌ترین پروتاگونیست مجموعه «دویل می کرای» یعنی دانته به نمایش می‌گذارد. همانند آنچه در تریلر اخیر بازی که در رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ منتشر شد، مشاهده کردیم؛ تریلر جدید با زنگ خوردن یک تلفن آغاز می‌شود اما این‌بار دانته است که تلفن را جواب می‌دهد. بعد از این آغاز کوتاه، تریلر به نمایش مجموعه‌ای از گیم‌پلی‌ها با محوریت شخصیت دانته می‌پردازد. تیراندازی‌ها، چاک خوردن‌ها، پرش موتورسیکلت‌ها و مرگ شیاطین زیادی در این تریلر دیده می‌شود که همگی بدون شک، فوق العاده بنظر می‌رسند.

در کنار این نگاه بلند به گیم‌پلی، تریلر جدید همچنین شامل تصاویری از میان پرده‌های بازی Devil May Cry 5 می‌شود؛ در قسمتی ما شاهد تعامل دو شخصیت دانته و نیرو با یک‌دیگر و در قسمتی دیگر شاهد بازگشت دو شخصیت تریش و لیدی هستیم. در میان تمام این‌ها اما جالب‌ترین بخش تریلر را می‌توان به معرفی شخصیت جدید بازی به نام V نسبت داد که در انتهای تریلر ظاهر می‌شود. هنوز اطلاعات زیادی از این شخصیت در دسترس نیست و شرکت کپکام قول داده که طی ماه‌های آینده جزییات و تصاویر بیشتری از وی منتشر کند. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
بازی Devil May Cry 5 در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2018 به صورت رسمی معرفی شد و در ادامه، در جریان برنامه اینساید ایکس‌باکس مخصوص گیمزکام ۲۰۱۸ میلادی نیز تریلری جدید دیگری از آن منتشر شد که در انتها به مشخص کردن تاریخ عرضه جهانی بازی پرداخت. برای آشنایی با گیم‌پلی عنوان DMC 5، شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی ۱۵ دقیقه بازی را مشاهده کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به این مقاله مراجعه نمایید.
 
بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1396
    نظرها: 8
    تشکر: 7
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:

    دلم برای ورجیل خیلی تنگ شده! برای قضاوت هنوز زوده ولی اینطور که از تریلرها و پوششی که میدن پیداست احتمالا تو این بازی نباشه یا در حد اشاره به شخصیت باشه! ولی بازم خیلی دلم میخواد دوتا داداشو تو یه بازی ببینم ایکاش که بشه!
    صدای صدا پیشه دانته خیلی عوض شده. یه لحضه فکر کردم صدا پیششو تغییر دادن ولی چک کردم خداروشکر انگار همون صدای خودشه. خیالم راحت شد!

    ‏Projacker از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.