نویسنده: بازی مگ جمعه، 09 شهریور 1397
ساعت 17:15

هر آنچه که از بازی Devil May Cry 5 می‌دانیم

4.33 از 5

 هر آنچه که از بازی Devil May Cry 5 می‌دانیم

با نزدیک شدن به سال‌های پایانی نسل هشتم، تعداد آثار ارزشمند در حال افزایش است. نمایش Rage 2، آن را اثری خوش‌ساخت معرفی می‌کند و رونمایی From Software از یک عنوان جدید نیز طرفداران را شگفت‌زده می‌نماید. همچنین نباید از Red Dead Redemption 2 گذشت که انتشار آن به معنای رسیدن نسل فعلی به تکامل خود است، همان مشخصه‌ای که دیگر آثار راک‌استار نیز با خود به همراه دارند. اما در این بین هیچ چیز نمی‌توانست همانند Devil May Cry 5 طرفداران این مجموعه را به نسل فعلی امیدوار کند؛ عنوانی که پس از سال‌ها بازگشته تا سفری هیجان‌انگیز شکل دهد و مخاطبان را به نبرد با شیاطین دعوت نماید. با بازی‌مگ همراه باشید تا به شرح اطلاعات منتشرشده پرداخته و آنان را مورد بررسی قرار دهیم.

وقتیDevil May Cry 5 مورد انتظار می‌شود

تجربه یک Devil May Cry در نسل هشتم تنها با تهیه DMC4 SE، DmC Devil May Cry Definitive Edition و DMC HD Collection امکان‌پذیر است. این مهم بدان معناست که هیچ نسخه جدیدی از سری فوق عرضه نشده و Devil May Cry 5 تنها امید طرفداران به شمار می‌رود. DMC Pinnacle of Combat نیز نسخه‌ای فرعی به حساب می‌آید و تنها در کشور چین قابل دسترسی است، کشوری که بازار عناوین موبایل آن شگفتی‌های بسیاری به ارمغان آورده و نسخه بازسازی شده Ninja Gaiden 1988 (با نام Renzhe Longjianzhuan) نیز گواهی بر این مدعاست. از این رو است که Devil May Cry 5 به عنوانی مهم شباهت می‌یابد و برای طرفداران آن به یک اثر مورد انتظار تبدیل می‌شود. به خصوص آنکه هیچ هک اند اسلش قابل توجهی عرضه نشده و این تنها Devil May Cry 5 است که عطش طرفداران این مجموعه را برطرف خواهد کرد. همچنین نباید از یاد برد که مجموعه فوق، هیچگاه غیبتی شش ساله را تجربه نکرده و طولانی‌ترین غیبت آن به سفری پنج‌ساله ارتباط می‌یابد، سفری که پس از DMC4 شاهد آن بودیم. گویا وقت آن فرا رسیده که پس از غیبتی طولانی شاهد بازگشت قدرتمند DMC باشیم و آن را در نسل فعلی ملاقات کنیم.

دنباله‌ای بر نسخه ریبوت یا پیروی از داستان اصلی؟

نسخه جدید سری، دنباله‌ای بر DmC Devil May Cry نخواهد بود و این در حالیست که ریبوت یک مجموعه، به معنای شروعی مجدد و تکیه بر یک پیکربندی متفاوت است. Devil May Cry 5 اما، دنباله‌ایست بر نسخه دوم سری و ارتباطی با ساخته Ninja Theory نخواهد داشت. دانته دیگر یک شخصیت متفاوت نیست و شباهتی به آن یاغی مشاهده‌شده در DmC Devil May Cry ندارد. ضمن آنکه شخصیتی نیمه شیطان، نیمه فرشته نبوده و به همان شخصیتی شبیه است که پیش از آن می‌شناختیم. اخبار منتشرشده نیز امیدوارکننده به نظر می‌رسند و از ظهور پرقدرت Devil May Cry در نسل هشتم خبر می‌دهند. از این حیث می‌توان انتظار یک عنوان ارزشمند داشت و از آن به عنوان ناجی عناوین داستان‌محور یاد کرد، امری که امیدواریم به حقیقت تبدیل شود و عناصر شناخته‌شده این سری را در خود جای دهد، عناصری همچون وجود شخصیت‌های متنوع، گیم‌پلی لذت‌بخش و تنوع قابل قبول در بخش مبارزات. در ادامه به بررسی تمامی ابعاد DMC5 خواهیم پرداخت.

معرفی شخصیت‌ها

دانته (Dante)  نرو (Nero)  نیکو (Nico)

 دانته (Dante) | او یک شکارچی شیطان است. کمی پیرتر شده، اما همچنان جذاب به نظر می‌رسد. خون اسپاردا در رگ‌هایش جاری است و قهرمان محبوب این مجموعه به شمار می‌رود. یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ این صنعت است و در آثار گوناگونی ظاهر شده. سلاخی شیاطین کار مورد علاقه اوست و علاقه‌اش به پیتزا وصف‌ناپذیر است!  نرو (Nero)| او فرزند ورجیل است و پیش از این در DMC4 نیز حضور داشت. تکمیل‌کننده گروهی متشکل از سه شکارچی است که سلاخی شیاطین، مهم‌ترین هدف آن‌هاست. ویژگی‌های ظاهری او کمی تغییر یافته و چهره‌اش شباهتی انکارناپذیر به چهره شخصیت اصلی Scalebound پیدا کرده است. او به یک دست مکانیکی با نام Devil Breaker مجهز شده و قادر به ایجاد نبردهایی هیجان‌انگیز است. ضمن آنکه همچنان از Red Queen استفاده می‌کند و رولوری به نام Blue Rose اسلحه محبوب اوست. نیکو (Nico) | نوه Nell Goldstein است، همان شخصی که کلت‌های دانته را طراحی کرد. نیکو نیز یک طراح اسلحه است و خلق Devil Breaker از دستاوردهای آن محسوب می‌شود. به گفته «ایتسونو»، او به یک شخصیت دوست‌داشتنی تبدیل خواهد شد و این امر، یکی از مهم‌ترین اهداف آن‌ها در خلق این شخصیت بوده. 

 Devil May Cry 5 CopyV | هویتی نامشخص دارد و تنها در پس‌زمینه بازی ظاهر شده. شخصیتی قابل کنترل است و به قدرت‌هایی فراوان دسترسی دارد. تحلیل متن موسیقی پخش‌شده در اولین نمایش بازی، او را پسر لیدی (Lady) معرفی می‌کند و اهمیت او را در داستان بازی به اثبات می‌رساند، امری که بر اساس احتمالات شکل گرفته و نمی‌توان درست بودن آن را تضمین کرد.

DMC 5 Preview MorrisonMorrison

 Morrison | او تنها به مدت چند ثانیه در تریلر ابتدایی ظاهر می‌شود. وی در انیمه این مجموعه حضور داشته و گویا نقشی مهم در داستان ایفا خواهد کرد.

نکاتی که از داستان می‌دانیم

رشد کردن بذرهای یک درخت شیطانی و شروع حمله شیاطین، کافی است تا شاهد یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز باشیم. اما از جزئیات داستان چه می‌دانیم؟ هم‌اکنون می‌توان پی برد که امکان گستردگی Devil May Cry 5 از بعد داستانی میسر است. از یک سوی امکان حضور لیدی بسیار بالاست و از سویی دیگر می‌توان حضور ورجیل را محتمل دانست. چرا که در تریلر ابتدایی شاهد حضور یک شخصیت مرموز بودیم که شباهتی فراوان به ورجیل مشاهده‌شده در نسخه ویژه DMC4 داشت. شباهت ظاهری این شخصیت به ورجیل مشاهده‌شده در DMC4 SE به اندازه‌ای بالاست که می‌توان به حضور ورجیل در عنوان نهایی امیدوار بود. هر چند که این امر تنها از یک نظریه نشات گرفته و تضمینی برای تحقق آن وجود ندارد، همان‌گونه که نمی‌توان از حضور قطعی لیدی در داستان این عنوان، اطمینان حاصل کرد. احتمال حضور Kyrie اما کمی بالاست، چرا که در تریلر ابتدایی، شاهد فریاد زدن این نام از سوی نرو بودیم، شخصیتی که در نسخه چهارم سری حضور داشت و معشوقه نرو به شمار می‌رفت. همانطور که اشاره شد، داستان، ادامه‌دهنده DMC2 است و تمرکز اصلی آن بر روی نرو خواهد بود، شخصیتی که در کنار دانته و V به شهر Red Grave پای خواهد گذاشت و اکشنی لذت‌بخش در بعد گیم‌پلی ارائه خواهد داد، عنصری که ترکیب آن با داستان احساسی شاید چالش‌برانگیزترین وظیفه سازندگان به شمار رود. چرا که به گفته سازندگان، شاهد داستانی عاطفی خواهیم بود که می‌تواند مخاطبان را به گریه بیاندازد. امری که پیاده‌سازی آن با توجه به اطلاعات منتشرشده نیز امکان‌پذیر به نظر می‌رسد. چرا که هم‌اکنون سه شخصیت قابل کنترل داریم، یک دانشمند دیوانه به چشم می‌خورد و شخصی به نام Morrison در داستان حاضر است. ضمن آنکه می‌دانیم که داستان، ادامه‌دهنده DMC2 است و روایت‌کننده بازگشت دانته از دنیای شیاطین خواهد بود. لذا می‌توان گفت که همه چیز برای ارائه یک داستان احساسی آماده است و می‌توان شاهد یک داستان گسترده بود، البته تنها در صورتی که از این مواد اولیه به درستی استفاده شود و سازندگان از پتانسیل‌های داستان به خوبی بهره بگیرند.

در پی حوادث DMC2 بود که دانته به دنیای شیاطین پای گذاشت و نابودی Argosax را به عنوان مهم‌ترین هدف خود تعریف کرد، همان جایی که بازگشت از آن کمی غیرممکن به نظر می‌رسید و این تنها موتورسیکلت دانته بود که به بازگشت او از این جهان کمک می‌کرد. در پایان بازی اما شاهد حضور دانته نبودیم و این تنها صدای موتورسیکلت او بود که به گوش می‌رسید و احتمال بازگشت این شخصیت را افزایش می‌داد. حال اما می‌دانیم که او از آن جهان بازگشته و در نسخه جدید حضور خواهد داشت. از این رو با پیرترین دانته‌ای مواجه خواهیم بود که تا کنون مشاهده شده است، دانته‌ای که امیدواریم بذله‌گویی های آن، جزئی جدایی‌ناپذیر از ذات شخصیت او باشد و همانند DMC2 به شخصیتی مرموز شباهت نیابد. در این بین اما باید گفت که موتورسیکلت دانته، همان موتوری نیست که در DMC2 شاهد وجود آن بودیم و دلیل این امر همچنان نامشخص است. اما می‌توان گفت که امکان استفاده از آن در بستر مبارزات میسر خواهد بود. در بخش پایانی تریلر گیمزکام، دانته به استفاده از این موتورسیکلت می‌پرداخت و آن را در جهت نابودی دشمنان به کار می‌گرفت. ویژگی تغییر شکل آن نیز به سلاخی شیاطین تسهیل می‌بخشید و آن را به عنوان یک المان هیجان‌انگیز در کالبد مبارزات معرفی می‌کرد، المانی که سبب تغییر شکل این موتور به دو سلاح برنده می‌شد و هیجان بسیاری به مخاطب انتقال می‌داد. سلاحی که ویژگی تغییر شکل آن بی‌شباهت به Pandora از DMC4 نبود (آیا عدم وجود موتورسیکلت نسخه دوم، می‌تواند به وجود Pandora در گیم‌پلی اشاره داشته باشد؟). پیاده‌سازی این مهم می‌تواند مبارزاتی لذت‌بخش شکل دهد وتحقق این امر کافی است تا دیوانه‌وارترین اکشن تاریخ این مجموعه را شاهد باشیم. هر چه باشد سال‌هاست که با قهرمان محبوب‌مان همراه نبودیم و قرارگیری او در موقعیت‌هایی جنون‌آمیز، خواسته چندان بزرگی به شمار نمی‌رود.

Devil May Cry 5 6آیا ورجیل در این عنوان حضور خواهد یافت و یا با شخصیتی جدید مواجه خواهیم بود؟ قطع کردن دست نرو نشان‌دهنده چیست؟ چه عاملی او را به انجام این کار وا داشته؟

Devil May Cry 5 7جالب است بدانید که اخبار انتشاریافته، از احتمال کوتاه شدن موهای دانته خبر می‌دهند، امری که در صورت تحقق، خاطرات عنوان Ninja Theory را تداعی خواهد کرد.

Devil May Cry 5 8ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برخی از ویژگی‌های مشاهده‌شده، الهام‌گیری سازندگان از فضای شهر لندن را به اثبات می‌رسانند، ویژگی‌هایی همانند وجود اتوبوس‌های قرمز این شهر که در این تصویر نیز قابل مشاهده است.

کمی از گیم‌پلی بدانیم

از بعد گیم‌پلی، Devil May Cry 5 بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. وجود سه شخصیت مختلف به تنهایی جذاب است و می‌تواند عاملی محسوب شود برای تزریق هیجان به گیم‌پلی. انتخاب هر کدام به گیم‌پلی تنوع خواهد بخشید و مبارزاتی هیجان‌انگیز شکل خواهد داد. هم‌اکنون می‌دانیم که V، دانته و نرو، شخصیت‌های قابل کنترل بازی را تشکیل می‌دهند و تکمیل‌کننده گروهی سه نفره از شکارچیان شیاطین هستند. سبک مبارزه هر کدام از آن‌ها متفاوت بوده و انتخاب هر یک، فرمی جدید از گیم‌پلی را به نمایش خواهد گذاشت. وجود 31 مرحله در بخش داستانی مورد تایید قرار گرفته و برای هر شخصیت، 10 مرحله در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه یک مقدمه به شخصیت نرو اختصاص یافته است، شخصیتی که از مکانیک‌هایی قدرتمند در هسته مبارزات استفاده می‌کند. گویا «ایتسونو» قصد دارد یک تجربه غنی در اختیار مخاطبان قرار دهد و وجود 31 مرحله مختلف نیز گواهی بر این مدعاست. همچنین باید گفت که DMC5 شباهت چندانی به DMC2 نخواهد داشت، چرا که می‌توان به ترتیب دلخواه، سه شخصیت داستان را کنترل کرد. ضمن آنکه توصیه می‌شود که در ابتدا کنترل نرو را در دست بگیریم و سپس به کنترل V و دانته بپردازیم. حال مشخص نیست که فرم گیم‌پلی به چه عنوانی شبیه خواهد بود و تیم توسعه‌دهنده از چه عنوانی الهام خواهد گرفت.

بنا بر اطلاعات منتشرشده، شخصیت منفی DMC5 بسیار قدرتمند خواهد بود، به اندازه‌ای که می‌توان آن را قدرتمندترین دشمنی به شمار آورد که دانته و نرو با آن مواجه شده‌اند. باس‌های بازی نیز غول‌پیکر خواهند بود که این امر می‌تواند هیجان مبارزات را به اوج برساند. هیجان‌انگیزتر از آن اما، امکان کنترل V و احضار ارواح به داخل بدن دشمنان است. بدین واسطه می‌توان دشمنان را متلاشی کرد و تنوع بسیاری به مبارزات بخشید. اطلاعات چندانی از این شخصیت در دست نیست، اما به نظر هدف او در تضاد با اهداف نرو و دانته است، شخصیتی که شیوه مبارزه او نیز متفاوت خواهد بود. کنترل نرو اما همانند نسخه‌های پیشین است و استفاده از شمشیر و اسلحه، بخشی جدایی‌ناپذیر از گیم‌پلی محسوب می‌شود. با این تفاوت که دستی مکانیکی به نام Devil Breaker در گیم‌پلی قرار گرفته است و دیگر شاهد وجود Devil Bringer نخواهیم بود، چرا که در تریلر ابتدایی شاهد قطع شدن دست نرو از سوی آن شخصیت بی‌نام بودیم. دست‌هایی که هم‌اکنون با برخی از آن‌ها آشنایی داریم و در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم.

معرفی Devil Breakerها

Overture

Devil May Cry 5 9

اولین Devil Breakerایست که توسط Nico طراحی شده و توسط انفجارهایی الکتریکی، دشمنان را نابود می‌کند. نخستین Devil Breaker موجود در گیم‌پلی است و استفاده از آن آسان خواهد بود.

Punch Line

Devil May Cry 5 10

از قدرت نیروی محرکه جت بهره می‌گیرد و یک تخریب‌گر واقعی است. می‌تواند از دست نرو جدا شود تا با رفتن بر روی آن، به پرواز پرداخت. به نظر همه چیز برای یک تجربه جنون‌آمیز میسر است و وجود این Devil Breaker کافی است تا مبارزاتی بی‌نظیر شکل بگیرد.

Ragtime

Devil May Cry 5 11

ابزار لازم برای ساخت این Devil Breaker از یک دشمن قدرتمند به دست آمده است. قادر به ایجاد یک میدان است که جریان زمان را برای دشمنان داخل آن، آهسته می‌کند که این امر، امکان نابودی آنان را تسهیل می‌بخشد.

Gerbera

Devil May Cry 5 12

Devil Breakerای جالب توجه که قادر به پرتاب امواج شوک‌دهنده است. از قدرت بسیاری بهره‌مند است و گویا با برخورد هر موج به یک سطح، شاهد بازتاب آن به سویی دیگر خواهیم بود.

Buster Arm

Devil May Cry 5 13

تلاش‌های Nico در طراحی دستی مشابه Devil Bringer، سبب خلق این Devil Breaker شده است. دستی که می‌تواند خاطرات DMC4 را نیز تداعی کند و بعد سینمایی مبارزات را ارتقا ببخشد.

Devil May Cry 5 14در این بین یک تصویر هنری نیز منتشر شده که وجود تنوع بیشتر در مبارزات DMC5 را به اثبات می‌رساند.

دیگر نکاتی که باید به آن‌ها اشاره داشت

Devil Breakerها عنصر متمایزکننده بازی در مقایسه با دیگر عناوین سری است. دست‌هایی که تنها می‌توان چهار عدد از آن‌ها را جمع‌آوری کرد و مدت زمان استفاده از هر کدام، محدود است. چرا که پس از مدتی استفاده از آن‌ها، شاهد تخریب‌شان هستیم و پس از آن باید در جستجوی دیگر Devil Breakerها باشیم. از این رو باید به کاوش در محیط پرداخت و به Devil Breakerهایی متنوع دسترسی پیدا کرد، امری که می‌تواند آشوب بسیاری در مبارزات ایجاد کند و با سرعتی بیشتر، دشمنان را نابود سازد. جالب است بدانید که چندضرب‌های استفاده‌شده در جریان مبارزات، موسیقی پس‌زمینه را نیز تغییر خواهد داد و مخاطب را به استفاده از کومبوهایی گوناگون تشویق خواهد کرد. این امر می‌تواند دلیلی مناسب برای استفاده از Devil Breakerها باشد و ترکیب آن با چندضرب‌های مختلف را به بخش مهم گیم‌پلی تبدیل نماید. ویژگی‌های اصلی DMC نیز در این عنوان حضور خواهند داشت و همچنان مکانیک طعنه‌زنی (Taunt) در گیم‌پلی قابل اجراست، اما اینبار می‌توان در هوا نیز به انجام این کار پرداخت! مکانیکی نامتعارف که پیاده‌سازی آن تنها توسط یک تیم ژاپنی امکان‌پذیر است! لازم به ذکر است که کنترل بازی نیز همانند نسخه چهارم خواهد بود و تفاوت چندانی در آن به چشم نمی‌خورد. ضمن آنکه بسیاری از فنون، همانند نسخه چهارم اجرا خواهند شد.

Devil May Cry 5 15شیوه کنترل بازی تفاوت چندانی پیدا نکرده و برای طرفداران این مجموعه کاملا آشناست.

Devil May Cry 5 16Style Rankها بازگشته‌اند! اما این بار با لحنی تند و جذاب‌تر. خود به مقایسه این اسامی پرداخته و به این امر پی ببرید (تصویر فوق از صفحه wiki بازی برداشته شده است).

Devil May Cry 5 17برای کسب مهارت‌های گوناگون و یا Devil Breakerها کافی است تا به یک ایستگاه تلفن نزدیک شده و خواستار حضور Nico شوید. سپس شاهد حضور او با خانه سیار وی باشید، خانه‌ای که به واسطه لامپ نئونی، نام Devil May Cry را می‌درخشاند. حال مشخص نیست که آیا امکان دسترسی به برخی Devil Breakerها تنها از طریق تماس با Nico میسر است و یا می‌توان با پیشروی در گیم‌پلی به تمامی آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

سطح فنی خیره‌کننده

مهم‌ترین هدف DMC5 در بعد فنی آن، واقع‌گرایی شخصیت‌ها و ثبات نرخ فریم است. برای توسعه بازی از RE Engine استفاده شده و می‌توان به سطح کیفی این بخش بسیار امیدوار بود، انجینی که در توسعه Resident Evil 2 Remake نیز مورد استفاده قرار گرفته است. DMC5 با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و این امر قطعا در جذابیت مبارزات بی‌تاثیر نخواهد بود. مبارزات Devil May Cry با عنصر «سرعت و هیجان» معنا می‌یابند و وجود نرخ فریم ثابت، توانایی بسیاری در خلق مبارزات لذت‌بخش خواهد داشت. سازندگان در تلاش‌اند تا از افت فریم در محیط‌هایی شلوغ جلوگیری کنند و بدین واسطه، لذت بسیاری به شخص مخاطب انتقال دهند. استفاده از مدل‌های زنده نیز از مهم‌ترین ویژگی‌های DMC5 است که برای اولین بار در این مجموعه شاهد وجود آن هستیم، امری که جنبه فوتورئالیستی بازی را ارتقا می‌بخشد. اسکن لباس‌های استفاده‌شده در بازی نیز انعطاف این بخش را به اوج خواهد رساند و عنوانی قدرتمند از بعد فنی ارائه خواهد داد. در این بین اما باید گفت که لغو انیمیشن‌های حرکات شخصیت‌ها امکان‌پذیر نیست، چرا که به گفته سازندگان، این امر با ذات واقع‌گرایانه بازی در تضاد بوده و مشاهده آن تعجب‌برانگیز خواهد بود. از این رو نمی‌توان وجود این ویژگی را یک نکته مثبت یا منفی به شمار آورد و نتیجه‌گیری درباره آن کمی دشوار است. چرا که این مهم چگونگی عملکرد مبارزات را کمی گنگ جلوه داده و احتمال ایجاد نقص در این بخش را افزایش می‌دهد.

Devil May Cry 5 18از بعد فنی، DMC5 فوق‌العاده به نظر می‌رسد و وجود افکت‌های گرافیکی به جذابیت آن می‌افزاید. جالب آنکه بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K نیتیو بر روی Xbox One X اجرا خواهد شد. 

تنها شش ماه صبر لازم است!

پیش از این اعلام شد که 75 درصد از مراحل توسعه بازی به پایان رسیده است. «ایتسونو» اعلام کرده که از عنوان DmC Devil May Cry نیز درس‌هایی گرفته و گویا شاهد الهام‌گیری DMC5 از ساخته Ninja Theory خواهیم بود. جالب آنکه سازندگان هرگز در پی ایجاد یک تغییر بنیادین نیستند و شاهد عنوانی همانند God of War جدید نخواهیم بود. ضمن آنکه هیچ‌گونه DLCای برای آن عرضه نخواهد شد و ارائه محتویات مختلف از اهداف سازندگان به شمار نمی‌رود. هر چند که شایعاتی مبتنی بر وجود یک نسخه ویژه (همانند نسخه سوم و چهارم) به گوش می‌رسد و احتمال عرضه DMC5 با پسوند Special Edition را افزایش می‌دهد. DMC5 در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) انتشار خواهد یافت و برای PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین لازم به ذکر است که در TGS 2018 نیز شاهد حضور این عنوان خواهیم بود و اطلاعات بیشتری از آن انتشار خواهد یافت.

بازی مگ | مقالات | 31/08/2018
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1395
    نظرها: 46
    تشکر: 25
    تشکرشده: 67
    کنسول‌های بازی:

    سلام بر جناب سینای عزیز
    مقاله ی به شدت کامل و باحالی بود.قشنگ عطش منو واسه بازی دوبرابر کرد:li-bl:االبته یه سری اطلاعات تازه همین الان که دارم نظر میدم از بازوی مکانیکی نرو تو pax west منتشر شده که دیدن ویدیو خالی از لطف نیست.
    راستی مثه اینکه قراره تو این بازی هم مثل DMC4 باس های بازی چندین روش مختلف واسه له شدن داشته باشن که این خودش ارزش تکرار رو به شدت میبره بالا

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط btb cutting ویرایش شد
    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏سینا محمدی از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1395
    نظرها: 104
    تشکر: 91
    تشکرشده: 78
    در پاسخ به: btb cutting
    سلام بر جناب سینای عزیز مقاله ی به شدت کامل و باحالی بود.قشنگ عطش منو واسه بازی دوبرابر کرد:li-bl:االبته یه سری اطلاعات تازه همین الان که دارم نظر میدم از بازوی مکانیکی نرو تو pax west منتشر شده که دیدن ویدیو خالی از لطف نیست. راستی مثه اینکه قراره تو این بازی هم مثل DMC4 باس های بازی چندین روش مختلف واسه له شدن داشته باشن که این خودش ارزش تکرار رو به شدت میبره بالا

    سلام بر شما دوست عزیز
    نظر لطف تون هست
    بله اطلاعات بیشتری هم از Devil Breakerها در دسترس قرار گرفته که مبارزات بازی رو شدیدا جذاب‌تر نشون می‌ده!
    عطش ما هم فقط با تجربه این بازی برطرف می‌شه! فقط شش ماه صبر لازمه!

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط سینا محمدی ویرایش شد
    ‏btb cutting از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.