نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 27 مرداد 1397
ساعت 13:00

دنیای Red Dead Redemption 2 بزرگ‌ترین نقشه ساخته شده توسط راک‌استار است

3.67 از 5

به تازگی فاش شده که دنیای ساخته شده برای Red Dead Redemption 2 بزرگ‌ترین نقشه‌ای است که راک‌استار در طول تاریخ خود ساخته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Red Dead Redemption 2 احتمالا موردانتظارترین بازی سال ۲۰۱۸ و جدیدترین محصول کمپانی راک‌استار به عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت گیم است. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این بازی فاش شده و با هر چه نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه بازی، هیجان‌ها پیرامون آن نیز بیشتر می‌شود. اخیرا یک گزارش جدید پیرامون این بازی منتشر شده که اطلاعات جدید و جالب‌توجهی را فاش می‌کند.

اولین جزئیات جدیدی که در این زمینه روشن می‌شود، این است که ظاهرا بازی «رد دد ردمپشن 2» از بزرگ‌ترین دنیای ساخته شده توسط راک‌استار در طول تاریخ این شرکت برخوردار خواهد بود. این موضوع واقعا جالب‌توجهی است و با در نظر گرفتن دنیای بسیار بزرگ GTA V، دانستن این موضوع که دنیای بازی جدید حتی از نقشه آن بازی نیز بزرگ‌تر است جذاب به نظر می‌رسد. پیرامون دنیای بازی رد دد 2، این دنیا نیز به کلی قابل گشت و گذار از طریق پای پیاده یا اسب خواهد بود که همین موضوع نیز باعث می‌شود تا دنیای بازی، حتی بزرگ‌تر از حالت عادی خودش نیز به نظر برسد.

نکته دیگری که در گزارش جدید به چشم می‌خورد، این است که ظاهرا راک‌استار از تمام توان خود استفاده کرده تا دنیای بازی را هر چه بیشتر زنده و قابل تعامل کند. در این زمینه نیز، راک‌استار قبلا گفته بود که محیط و جمعیت‌های پویا و وجود NPC های غیر قابل پیش‌بینی نیز در بازی وجود دارد و مشخصا این ویژگی می‌تواند نقش مهمی در رسیدن راک‌استار به هدف اصلی خود در زنده‌تر شدن و قابل تعامل‌تر بودن دنیای بازی ایفا کند. راک‌استار برای مثال گفته که اجساد حیوانات (و احتمالا حتی انسان‌ها) که روی زمین افتاده‌اند نیز به همان شکل در جای خود باقی می‌مانند و به جای ناپدید شدن، با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می‌پوسند و از بین می‌روند. این پدیده، به خودی خود نیز باعث جذب شدن حیوانات مختلف مردارخوار مثل شغال‌ها و کرکس‌ها می‌شود.

نکته دیگر در گزارش اخیر این است که راک‌استار برای هرچه طبیعی‌تر شدن و لذت بردن بیشتر از محیط پیرامون، سعی کرده تا HUD بازی تا جای ممکن مخفی و واکنش‌پذیر باشد. خاموش کردن کامل رابط‌های کاربری بازی نیز تایید شده است و این ویژگی خصوصا برای استریمرها یا بازیکنانی که صفحه خلوت تری را برای دیدن دنیای بازی می‌پسندند جذاب خواهد بود.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.