نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 27 مرداد 1397
ساعت 09:00

تاریخ عرضه سومین بسته الحاقی Far Cry 5 مشخص شد

0 از 5

سومین بسته الحاقی بازی Far Cry 5 با نام Dead Living Zombies نیز تاریخ عرضه رسمی خود را پیدا کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی تاریخ انتشار سومین بسته الحاقی بازی Far Cry 5 یعنی Dead Living Zombies را مشخص کرده است. این DLC قرار است در روز ۲۸ آگوست (۶ شهریور) عرضه شود و یوبی‌سافت، یک تیزر تریلر جدید نیز پیرامون آن به اشتراک گذاشته که نماهایی از گیم‌پلی بازی را نیز می‌توان در آن دید.

براساس توضیح یوبی‌سافت، بازیکنان در این DLC با یک «کارگردان رده پایین به نام Guy Marvel» کار می‌کنند که شما را وارد هفت نقشه و سناریو مختلفی می‌کند تا خودش بتواند یک سری فیلم‌های حماسی زامبی محور بسازد. در این تیزر تریلر، مشخص می‌شود که این داستان‌ها (از جمله داستان take on Romeo & Juliet) در دنیایی مملو از زامبی‌ها اتفاق می‌افتد و این جایی است که «رومئو در واقع ترکیبی از تمامی هیولاها و غول‌هایی است که شما می‌توانید فکرش را بکنید.» شما در ادامه می‌توانید این تیزر جدید را نیز مشاهده کنید:

 

 

گفتنی است که تمامی این نقشه‌ها با ادیتور مخصوص ماد Far Cry Arcade ساخته شده و با تکمیل هر کدام از آن‌ها، بازیکن یک ماد Score Attack آزاد می‌کند. در این بخش نیز سلاح‌ها و تجهیزاتی باز می‌شوند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را به بازی اصلی نیز منتقل کنند. پیرامون ماد Far Cry Arcade نیز یوبی‌سافت گفته که در آپدیت بعدی بازی، این بخش غنی تر خواهد شد و ابزارها و ویژگی‌های بیشتری از جمله ابزارهای اسکریپت‌سازی و همچنین آبجکت‌های قابل تخریب نیز به ادیتور آن اضافه می‌شود.

اولین DLC بازی فار کرای 5، یعنی Hours of Darkness بازیکن را در نقش یکی از ساکنان منطقه هوپ کانتی به نام Wendell Rider قرار می‌داد که یک کهنه‌سرباز جنگ ویتنام بود و داستان‌های خودش را از وقتی که پشت خطوط دشمن بود تعریف می‌کرد. دومین بسته الحاقی بازی نیز Lost on Mars نام داشت که بازیکن در نقش Nick Rye قرار می‌گرفت تا به Hurk برای مقابله با یک حمله فضایی‌ها کمک کرده و به مریخ بروند.

سومین بسته الحاقی این بازی یعنی Far Cry 5: Dead Living Zombies نیز همان طور که ذکر شد در روز ۶ شهریور برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود. برای دریافت این DLC بازی اصلی فار کرای ۵ نیاز بوده و با پرداخت ۷٫۹۹ دلار قابل خرید می‌باشد. این بسته الحاقی همچنین یکی از آیتم‌های قابل دریافت season pass بازی با هزینه ۲۹٫۹۹ دلاری نیز خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.