نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 27 مرداد 1397
ساعت 08:00

عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy مدتی تاخیر خورد

0 از 5

اکتیویژن و Toys For Bob عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy را برای بهبود بیشتر بازی مدتی عقب می‌اندازند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Spyro Reignited Trilogy یکی دیگر از عناوین کلاسیک دوره PS1 است که پس از بازی سال گذشته Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، قرار است در قالبی بازسازی شده توسط اکتیویژن و تا مدتی دیگر برای پلتفرم‌های نسل هشتمی عرضه شود. استودیو سازنده نسخه اورجینال بازی‌ها، اینسامنیاک گیمز بود که حالا این عنوان توسط Toys For Bob بازسازی می‌شود. این استودیو در ساخت بازی سال گذشته N. Sane Trilogy با Vicarious Visions همکاری داشت و تا قبل از این، قرار بود این بازی را در ۲۱ سپتامبر آماده عرضه کنند. با این حال یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که این تاریخ عرضه، به منظور بهترکردن بیشتر بازی با مدتی تاخیر مواجه می‌شود.

گزارش اخیر از طریق یک پست در وبلاگ رسمی اکتیویژن توسط Toys For Bob منتشر شده و در آن گفته شده که این دسته از بازی‌ها، به «عشق و توجه» بیشتری نیاز دارند و سازندگان باور دارند که بازیکنان، حتما ارزش این تاخیر و زمان اضافی مورد نیاز را وقتی که بازی به دست‌شان رسید درک می‌کنند. بر این اساس، تاریخ عرضه بازی تقریبا دو ماه عقب افتاده است. در این زمینه یکی از مدیران این استودیو یعنی Paul Yan گفته است:

همه ما در Toys for Bob واقعا مفتخر هستیم که سه‌گانه اوریجینال Spyro را بعد از این همه سال احیا می‌کنیم. ما عمیقا به این متعهد هستیم که این بازی‌ها را به خوبی آماده کنیم و از همین رو، تصمیم گرفتیم که تاریخ عرضه قبلی اعلام شده برای Spyro Reignited Trilogy را با مدتی تاخیر به روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) انتقال بدهیم. من به شخصه امیدوار بودم که شما زودتر بتوانید اژدهاها را نجات دهید و Rhynocs را به آتش بکشید، ولی این Trilogy به عشق و توجه بیشتری احتیاج دارد. در ماه نوامبر وقتی که شما به گشت و گذار در سرزمین‌های اژدها و دنیاهای Avalar و Forgotten Worlds پرداختید، آن زمان ما می‌دانیم که شما نیز با تصمیم ما برای این زمان اضافی موافق خواهید بود و می‌بینید که این صبر بیشتر ارزش خود را داشته است.

با وجود اینکه تاخیر خوردن در عرضه بازی‌ها، امری طبیعی در صنعت گیم است و صحبت‌های Toys For Bob نیز در این زمینه نشان از تعهد آن‌ها برای عرضه یک بازی با کیفیت دارد، ولی باز هم تاخیر خوردن در زمان عرضه همواره با نارضایتی‌هایی نیز مواجه می‌شود. به هر ترتیب طرفداران گرچه زمان بیشتری را باید برای عرضه بازی صبر کنند، ولی ما می‌دانیم که این بازی، یکی از عناوین قابل تجربه اکتیویژن در جریان رویداد Gamescom نیز خواهد بود. رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ از روز ۳۰ مرداد شروع خواهد شد.

با توجه به تغییرات جدید، بازی Spyro Reignited Trilogy قرار است در ۲۲ آبان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.