نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 23 مهر 1397
ساعت 09:00

کوالیشن با Gears 5 جاه‌طلبی‌های بزرگی دارد

0 از 5

به گفته کوالیشن پس از پذیرش بازی Gears of War 4 توسط طرفداران، حالا دست آن‌ها برای کارهای جدید در Gears 5 بازتر است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Gears of War 4 به عنوان اولین تجربه بزرگ The Coalition بازی قدرتمند و موفقی بود، اما عمده انتقادات به این نسخه این بود که کوالیشن بازی را بیش از حد چسبیده به فرمول‌های همیشگی سری نگه داشت، و سعی چندانی نکرد تا چیزهای جدیدتری ارائه کند. ولی به هر شکلی که بود، طرفداران با در نظر گرفتن اینکه سری پس از مدت‌ها خارج از Epic Games و اینک در یک استودیو تازه ساخته می‌شد، بازی را به عنوان یک عنوان دیگر از سری Gears به راحتی می‌پذیرفتند.

اخیرا رئيس استودیو The Coalition یعنی Rod Ferguson، در مصاحبه‌ای گفته که در Gears 5 اوضاع به کلی متفاوت است و آن‌ها پس از موفقیت در اثبات خود به عنوان یک توسعه‌دهنده سری بزرگ Gears of War، حالا در بازی بعدی جاه‌طلبی‌های زیادی دارند و چیزهای جدید بسیار بیشتری برای ارائه خواهند داشت. او در این زمینه گفت:

[درباره بازی Gears of War 4] اساسا همه چیز درباره این واکنش بود که ما می‌خواهیم با این سری چه کاری انجام دهیم. ما یک تیم بازی‌سازی کاملا جدید بودیم که در یک استودیو تازه تاسیس شکل گرفتیم. قصد ساخت بازی جدیدی از یک سری بسیار محبوب و قدیمی را داشتیم که البته، مدتی می‌شد که خاموش بود و اینجا به عنوان یک تیم تازه تاسیس، مایل نبودیم فرمول‌های این بازی را به هم بزنیم. ما نمی‌خواستیم برای اینکه ثابت کنیم تیمی هستیم که می‌توانیم یک تجربه خوب از گیرز آو وار ارائه کنیم، تغییرات خیلی زیادی هم در بازی ایجاد کنیم. پس از عرضه آن بازی، فکر می‌کنم موفق شدیم تا خودمان را ثابت کنیم و طرفداران Gears 4 را به خوبی پذیرفتند. حالا اما در بازی Gears 5 ما فرصت این را داریم که چیزهای جدیدی معرفی کنیم. ما درواقع حقیقتا این قصد را داریم، تا نشان دهیم واقعا چه برنامه‌هایی برای برای این سری داریم و می‌خواهیم آن را به کدام سمت ببریم. حالا این می‌خواهد تغییرات در هسته کلی مکانیک‌های بازی باشد، یا درباره داستان‌گویی بازی باشد یا به ابعاد مشخصی از کنترل‌ها و گیم‌پلی بازی مربوط باشد.

کوالیشن گرچه قبلا هم از جاه‌طلبی‌هایی که برای Gears 5 دارد صحبت کرده بود، ولی با شنیدن این صحبت‌ها می‌توان گفت که این بازی بیش از همه برای خود تیم اهمیت دارد و آن‌ها، واقعا مایل هستند تا بیش از پیش خودشان را به عنوان سازندگان یکی از مهم‌ترین عناوین انحصاری ایکس‌باکس اثبات کنند. با در نظر گرفتن Gears of War 4، کاملا می‌توان امیدوار بود که کوالیشن در بازی بعدی به وعده‌های خود عمل کند. بازی Gears 5 قرار است در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.