نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 23 مهر 1397
ساعت 10:30

مستندی از بازی Grand Theft Auto 5 در حال ساخت است

5 از 5

گزارشی جدید حاکی از آن است که مستندی از بازی Grand Theft Auto 5 به نام The Billion Dollar Game در حال ساخت است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که مستندی از بازی بسیار محبوب Grand Theft Auto 5 به نام «بازی بیلیون دلاری» (The Billion Dollar Game) در حال ساخت است که افت و خیز‌های شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) را در هنگام ساخت این عنوان به نمایش می‌گذارد. بازی Grand Theft Auto 5 که اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ میلادی برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ در دسترس قرار گرفت و مدتی بعد نیز برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد، توانست به پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ در کشور آمریکا شمالی تبدیل شود و همچنان با گذشت چندین سال، در حال فروش است و در میان ده‌تا از پرفروش‌ترین‌ بازی‌های هر هفته بریتانیا دیده می‌شود.

مستند بازی بیلیون دلاری به دنبال نمایش نحوه ساخت این مجموعه پرطرفدار با استفاده از موارد آرشیو شده و مصاحبه‌های جدید از سوی سازندگان بازی است. طبق گزارش وبسایت Screen Daily؛ فیلم‌برداری مستند The Billion Dollar Game هم‌اکنون آغاز شده است و راب رایان (Rob Ryan) بریتانیایی که پیش از این مستند Breaking Habits کارگردانی کرده بود، قرار است این مستند جدید را کارگردانی کند. همچنین آنابل ویگودر (Annabel Wigoder) و نیک تاوسیگ (Nick Taussig) از شرکت فیلم‌سازی Salon Pictures نیز تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

البته گفتنی است که این اولین‌باری نیست که رسانه‌های اصلی (سینما و تلویزیون) به گذشت و گذار در پشت صحنه استودیو Rockstar North و ساخته‌های آنان علاقه‌مند می‌شوند. فیلم تلویزیونی و درام The Gamechangers محصول شرکت BBC بریتانیا در سال ۲۰۱۵ میلادی به نمایش درآمد و در آن ما شاهد هنرنمایی دنیل ردکلیف (بازیگر نقش هری پاتر در فیلم‌های مجموعه) در قالب نقش یکی از موسسان شرکت راک‌استار نورث به نام سم هوزر و بیل پکستون در نقش وکیلی به نام جک تامپسون بودیم. البته این فیلم کارگردانی شده توسط اوون هریس موفقیت چندانی بدست نیاورد و نقد‌های متوسطی دریافت کرد.

گذشته از تمام این‌ها، هنوز اطلاعات چندانی از مستند «بازی بیلیون دلاری» (The Billion Dollar Game) در دسترس نیست و مشخص نیست که شاهد حضور چه کسانی در آن خواهیم بود. در صورت انتشار هرگونه جزییاتی در آینده، وبسایت بازی‌مگ با شما در میان خواهد گذاشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.