نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 24 مهر 1397
ساعت 08:00

سونی درحال استخدام برای کمپین تبلیغاتی PS5 است

3 از 5

سونی اخیرا دو لیست استخدامی با محوریت کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس یک فهرست استخدامی جدید که از طریق LinkedIn پست شده، سونی و پلی‌استیشن به دنبال استخدام یک مدیر محصول ارشد با این مشخصات هستند که «یک نقشه راه برای کمپین تبلیغاتی نسل بعدی پلی‌استیشن» ارائه کند. گفتنی است که براساس این پست که دو روز پیش ارسال شده، وظایف و پیش‌نیازهای ذکر شده به میزانی متوسط است، محل کار در سان فرانسیسکو خواهد بود و تمرکز نیز روی ساختن و اجرای نقشه راه برای کمپین تبلیغاتی و ترویج نسل بعدی پلی‌استیشن است.

سونی مدتی پیش هم برای اولین بار، کار روی نسل بعدی پلی‌استیشن را تایید کرده بود ولی در آن زمان، مدیر عامل سونی اشاره مستقیمی به نام این کنسول نکرده بود. در حالی که انتظار می‌رود نام کنسول بعدی این خانواده نیز «پلی‌استیشن 5» باشد، سونی در این پست جدید نیز به نام کنسول نسل بعدی خود اشاره نکرده است. به علاوه با در نظر گرفتن ماهیت لیست استخدامی پست شده، می‌توان نتیجه گرفت که سونی درواقع مدتی هست که کار روی نسل بعدی کنسول‌های بازی خود را شروع کرده و این پروسه هم‌اکنون نیز در جریان است. البته با در نظر گرفتن گفته‌ها، شنیده‌ها و شایعاتی که در طول چند ماه اخیر مطرح شده، این موضوع احتمالا چندان هم سورپرایز کننده نیست.

درحالی که خبر اخیر اولین بار توسط یکی از کاربران ResetEra منتشر شده بود، یک کاربر دیگر نیز خبر از پیدا کردن یک لیست استخدامی دیگر در ارتباط با نسل بعدی کنسول‌های PlayStation داده است. بر این اساس، سونی به دنبال یک مهندس ارشد نرم‌افزار نیز هست که به منظور «کار روی پلتفرم‌های ارائه تجربه‌های کاربری هوشمند برای نسل بعدی دیوایس‌های پلی‌استیشنی» جذب می‌شود. در این ارتباط نیز این احتمال مطرح می‌شود که سونی، در نسل بعدی پلی‌استیشن از بیش از یک دستگاه کنسول بازی رونمایی کند.

پیرامون هر دو این گزارش‌ها، سونی مستقیما به نام پلی‌استیشن 5 اشاره نکرده ولی بسیاری بر این عقیده هستند که این سیستم، مثل چهار کنسول قبلی از همین فرمول نام‌گذاری استفاده می‌کند. در صحبت‌های قبلی Yoshida مدیرعامل سونی، او گفته بود که برای تجربه بازی‌های نسل بعد، دراختیار داستن سخت‌افزار نسل بعد نیز الزامی است. تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی هم به زمان عرضه این کنسول اشاره داشته که عمدتا به اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ موکول شده است. در صورت صحت این زمان‌بندی، انتظار می‌رود که سونی در رویداد E3 2019 از این کنسول رونمایی کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.