نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 25 مهر 1397
ساعت 14:30

سه عنوان دیگر به لیست بازی‌های Backwards Compatible ایکس‌باکس وان اضافه شدند

0 از 5

شرکت مایکروسافت از اضافه شدن فرانچایز Crysis به لیست بازی‌‌های Backwards Compatible کنسول ایکس‌باکس وان خبر داد.

شرکت مایکروسافت برای مدت‌ها است که به صورت هفتگی به اضافه کردن بازی‌های مختلف به لیست عناوین Backwards Compatible کنسول ایکس‌باکس وان می‌پردازد و این هفته نیز از این قاعده مستثنی نیست. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که از امروز سه عنوان دیگر از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ بر روی کنسول نسل کنونی شرکت مایکروسافت قابل تجربه هستند؛ این بازی‌ها شامل فرانچایز محبوب تیراندازی اول شخص استودیو کرای‌تک (Crytek) یعنی Crysis می‌شود. تمامی سه نسخه اصلی از فرانچایز Crysis یعنی Crysis 1، Crysis 2 و Crysis 3 هم اکنون روی کنسول ایکس‌باکس وان قبل بازی هستند. این مجموعه که برای گرافیک خیره‌کننده و جلوتر از زمان خود شناخته می‌شود، در هر نسخه بازیکنان را در قالب سربازی با لباس پیشرفته از جنس نانو که با دشمنان بیگانه مهاجم به نام Ceph نبرد می‌کند، قرار می‌دهد. شایان به ذکر است که از نظر بسیاری، نسخه اول و اورجینال سری Crysis به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شوتر/تیراندازی اول شخص زمان خود شناخته می‌شود.

اگر شما هنوز یکی از نسخه‌های فیزیکی بازی‌های نام برده شده را در اختیار دارید، به راحتی می‌توانید آن را در داخل کنسول ایکس‌باکس وان قرار داده و بعد از دانلود کمی اطلاعات، لذت تجربه دوباره آن‌ها را دوباره بچشید. اگر نسخه دیجیتالی این بازی‌ها در اختیار دارید، آن‌ها به صورت خودکار در بخش Ready to Download منوی My Games and Apps کنسول ایکس‌باکس وان ظاهر خواهند شد. گفتنی است که تمامی سه نسخه از بازی Crysis از طریق فروشگاه مایکروسافت با قیمت ۲۰ دلار برای هر کدام قابل تهیه هستند.

از زمانی که شرکت مایکروسافت برای اولین‌بار از قابلیت Backwards Compatibilitty برای کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرده، تاکنون بیش از ۴۰۰ عنوان کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ و ۳۰ عنوان ایکس‌باکس اورجینال بر روی این کنسول نسل هشتمی قابل بازی شده‌اند. شما می‌توانید برای مشاهده لیست کامل بازی‌های Backwards Compatible به این لینک مراجعه نمایید.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.