نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 25 مهر 1397
ساعت 13:00

مایکروسافت یک کارمند دیگر از Rockstar را جذب کرد

0 از 5

یک کارمند ارشد دیگر از Rockstar Games به استودیو تازه‌تاسیس The Initiative ملحق شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت مدتی قبل از E3 2018 خبرهایی از تاسیس استودیو بازی‌سازی بزرگی را داد و سرانجام هم در آن رویداد، این استودیو را با عنوان The Initiative معرفی کرد؛ استودیویی که از همین ابتدای کار، هدف‌های بزرگی دارد و قصد دارد «عناوین انقلابی و بسیار بزرگ» را برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس تولید کند. درحالی که مدتی پیش خبر از جذب تعداد زیادی از استعدادهای مطرح صنعت گیم در این استودیو را شنیدیم، اخیرا نیز مشخص شده که این استودیو، یک استعداد بزرگ دیگر را هم به جمع خود اضافه کرده است.

Tom Shepherd کارگردان فنی سابق Rockstar Games که در زمان ساخت عناوینی نظیر Red Dead Redemption و Grand Theft Auto 5، مسئولیت هدایت تیم بزرگی از برنامه‌نویسان را برعهده داشته از سپتامبر گذشته به استودیو تازه‌تاسیس The Initiative ملحق شده است. او همچنین در پستی در لینکدین، از باز بودن فرصت‌های شغلی مختلف برای افراد مستعد دیگر خبر داده و گفته که این استودیو، فرایند تیم‌سازی را مدتی هست که شروع کرده تا در نهایت به یک استودیو ویژه تبدیل شوند.

Shepherd تنها کارمند ارشد سابق راک‌استار نیست که توسط مایکروسافت در استودیو جدید جذب شده و آن‌ها قبلا Christian Cantamessa، نویسنده و طراح ارشد بازی Red Dead Redemption را هم استخدام کرده بودند. این استودیو همچنین دیگر اعضای مهم و سابق استودیوهای مختلف که روی پروژه‌های بزرگی نظیر سری Tomb Raider، سری Uncharted و The Witcher 3: Wild Hunt کار کرده بودند را نیز جذب کرده بود.

مثل خبر قبلی، در اینجا نیز مشخص نیست هدف از جذب این تعداد استعدادهای برتر بازی‌سازی چیست و هنوز پروژه‌ای که این شرکت قصد کار روی آن را دارد محرمانه باقی مانده است. با این وجود می‌توان تصور کرد که مایکروسافت اهداف بسیار بزرگی با استودیو جدید خود دارد. این استودیو، در واقع در پاسخ به انتقادات همیشگی به ایکس‌باکس وان و عدم وجود محتواهای انحصاری بزرگ در نسل هشتم تاسیس شده است. با در نظر گرفتن اینکه مایکروسافت پس از سال‌ها، امسال قصد احیای رویداد X0 را دارد، باید منتظر ماند و دید که آیا پروژه‌ای از The Initiative هم در این رویداد معرفی می‌شود یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.