نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 مرداد 1397
ساعت 12:00

مایکروسافت چهره‌های سرشناسی را برای استودیو جدید خود استخدام کرده است

0 از 5

به تازگی درل گلگر، مدیر استودیو The Initiative مایکروسافت، از جذب تعدادی از چهره‌های مطرح جامعه بازی‌سازان خبر داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت مدتی قبل از E3 2018، رسما خبر از استخدام یکی از مدیران ارشد Square Enix و Activision یعنی Darrell Gallagher را داد و در جریان آن رویداد، تاسیس استودیو جدیدی به نام The Initiative را در شهر سانتا مونیکا تایید کرد. درل گلگر که اینک مدیر استودیو جدید مایکروسافت است، اخیرا از طریق صفحه شخصی خود LinkedIn اعلام کرده که تعدادی از چهره‌های شناخته‌شده از جامعه بازی‌سازان را استخدام کرده است.

در این زمینه، یکی از نام‌ها بیش از دیگران جالب‌توجه است و آن Christian Cantamessa، طراح ارشد و سرپرست تیم خلاق بازی Red Dead Redemption محصول سال ۲۰۱۰ استودیو Rockstar است. Cantamessa علاوه بر این پست‌ها، سرپرست نویسندگان آن بازی نیز بود و به نظر استودیو تازه تاسیس The Initiative، قرار است از همان ابتدا کار خود را با قدرت شروع کند. نام بعدی که به عنوان جدیدترین اعضای استخدام شده در این استودیو وجود دارد، Brian Westergaard یعنی سرپرست سابق تهیه‌کنندگان در سری بازی‌های God of War سونی است. Dan Neuburger (از طراحان ارشد و قدیمی کریستال داینامیکس)، Blake Fischer (از کارمندان ۱۶ ساله بخش توزیع مایکروسافت)، Annie Lohr (مسئول استخدام در Respawn و Snapchat) و Linsey McQueeny (مسئول استخدام در Google، Crystal Dynamics, و ۳۸ استودیو دیگر) هم در این فهرست جدید دیده می‌شوند.

تاسیس استودیو جدید بازی‌سازی The Initiative، در جریان رویداد E3 2018 و در قالب خبری بزرگ تر صورت گرفت که در جریان آن، مایکروسافت خبر از خریداری ۴ استودیو بازی‌ساز دیگر را هم داده بود. در این زمینه درحالی که تصاحب ۴ استودیو دیگر، بیشتر جهت ساخت عناوینی در رده «بین متوسط و AAA» اعلام شده است، استودیو جدید مستقر در سانتا مونیکا قرار است «جاه‌طلبانه به دنبال ساختن، روایت داستان، نوآوری و به دنبال چیز بزرگ بعدی» باشد. همچنین گفته شده که این استودیو گرچه زیرمجموعه Microsoft Studios خواهد بود، ولی قرار است به شکلی مستقل کار خود را دنبال کند.

بنا به صفحه استخدامی در وب‌سایت رسمی، این استودیو در حال حاضر در دو پست دارای فرصت‌های شغلی است که شامل «کارگردان هنری» و «کارگردانی فنی» است. تاکنون هیچ صحبتی درباره اینکه استودیو قرار است روی چه پروژه‌ای کار کند منتشر نشده، ولی بنا به ادعای مایکروسافت، این استودیو با هدف «ساخت بازی‌های انقلابی» فعالیت خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.