نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 مرداد 1397
ساعت 08:00

وضعیت آب و هوای پویا برای Cyberpunk 2077 تایید شد

0 از 5

استودیو لهستانی CD Projekt RED اخیرا تایید کرده که در بازی Cyberpunk 2077 نیز تنوع آب و هوایی پویا وجود خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو CD Projekt RED اخیرا تایید کرده که بازی Cyberpunk 2077 از ویژگی «آب و هوای پویا» بهره خواهد برد. این ویژگی، در گذشته و در بازی The Witcher 3 نیز توسط سی‌دی پراجکت کار شده بود، و یکی از بسیاری ویژگی‌های انقلابی آن بازی بود؛ جایی که هر لحظه در این بازی امکان تغییر شرایط جوی به شکلی پویا و پیوسته وجود داشت و برای مثال، از حالت معمولی به حالت طوفانی تغییر پیدا می‌کرد.

خبر اخیر، در جریان مصاحبه این استودیو با یک وب‌سایت ایتالیایی مطرح شده و CD Projekt تایید کرده که ویژگی وضعیت جوی پویا، در بازی نقش‌آفرینی بعدی این استودیو یعنی Cyberpunk 2077 نیز وجود خواهد داشت. در این زمینه، Stanislaw Swiecicki از نویسندگان استودیو گفته است:

ما می‌خواستیم که بازیکنان این حس را داشته باشند، که یک بخش کلیدی و مهم این شهر درست از همان لحظه ابتدایی هستند. و درست مثل هر شهر دیگری روز و شب هم وجود خواهد داشت، ولی ما می‌خواستیم به بازیکنان نشان دهیم که چطور می‌توانیم حتی در وقتی که هوا روشن است، تاریکی و دیگر وضعیت‌های جوی در شهری آینده‌گرایانه را بسازیم. پس قطعا بله، اینجا انواع مختلفی از وضعیت‌های آب و هوایی وجود خواهد داشت.

بازی «سایبرپانک 2077» یکی دیگر از عناوین جاه‌طلبانه استودیو CD Projekt است که همچون بازی «ویچر 3»، به عنوان یک بازی «جهان‌باز» و «نقش‌آفرینی» در نظر گرفته می‌شود. وقایع این بازی در آینده‌ای نسبتا دور و در شهری خیالی و آینده‌گرایانه به نام «Night City» جریان دارد. سی‌دی پراجکت گرچه پیش از این نیز سرنخ‌های متعددی از تلاش خودشان برای هر چه زنده‌تر و پویاتر کردن این شهر به دست داده بود، ولی با در نظر گرفتن تغییرات آب و هوایی خیره‌کننده The Witcher 3، به نظر می‌رسد این استودیو واقعا از همه ابزارها برای این کار استفاده کرده است. ویژگی پویا و زنده بودن شهر نایت سیتی، از جمله مهم‌ترین بازخوردهای تحلیلگران پس از دیدن دموهای خصوصی و بسته از بازی بوده است. به علاوه، این دنیا از طریق زاویه دید اول شخص نیز روایت می‌شود که به گفته CD Projekt بهترین حالت ممکن برای تجربه بازی و گردش در شهر نایت سیتی خواهد بود.

Cyberpunk 2077 درحال حاضر توسط استودیو CD Projekt RED در حال توسعه است، و در تاریخی نامشخص (احتمالا در سال ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.