نویسنده: مهدی افتخاری یکشنبه، 27 خرداد 1397
ساعت 15:58

دلیل انتخاب دوربین اول شخص برای بازی Cyberpunk 2077

0 از 5

شرکت CD Projekt Red نسبت به نگرانی‌های اخیر بخاطر اول شخص بودن عنوان سایبرپانک 2077 واکنش نشان داد.

عنوان سایبرپانک 2077 یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی بود که در E3 امسال حضور داشت. اما باوجود طرفداران زیادی که CD Projekt Red دارد، بسیاری از بازیکنان در مورد اول شخص بودن سایبرپانک 2077 ابراز نگرانی کردند. قبل از جشنواره E3، این خبر به گوش ما رسید و امیدوار بودیم که حقیقت نداشته باشد یا انتظار داشتیم که حداقل قابلیت انتخاب بین دوربین اول شخص و سوم شخص در بازی وجود داشته باشد. اما متاسفانه تمام بازی، بجز بعضی از قسمت‌های کوچک از دید اول شخص است. این موضوع خشم بسیاری از طرفداران این بازی را برانگیخته، چرا که به نظر می‌رسید دید سوم شخص برای این عنوان مطلوب‌تر باشد.

CD Projekt Red در یک مصاحبه با جیوف کیلی، در رابطه با اخاذ این تصمیم پر سر و صدا در مورد زاویه‌ی دوربین بازی توضیحاتی داد. طبق گفته این بازی سازان لهستانی، اول شخص کردن این عنوان تصمیم درستی بود، زیرا اینگونه آن‌ها می‌توانند تجربه عمیق‌تر و بهتری را به ما ارائه دهند.

اول شخص بودن سایبرپانک 2077 منطقی است، چرا که هدف ما ساخت بازی‌های نقش آفرینی فوق العاده است و فقط با اول شخص بودن این بازی به هدفمان می‌رسیدیم.

به گفته CD Projekt، دید اول شخص باعث عمیق‌تر و با جزئیات‌تر شدن بازی شده و به شما به عنوان یک بازیکن کمک می‌کند تا بهتر وارد دنیای خلق شده در سایبرپانک 2077 شوید. تمامی خبرنگاران و افرادی که محتوایی از گیم پلی بازی را دیده‌اند این حرف CD Projekt را تایید می‌کنند و بر این عقیده‌اند که اول شخص بودن این عنوان واقعا به نفع آن است.

اگرچه، تمام بازی از دید اول شخص نخواهد بود و در Cutsceneها و هنگام رانندگی دوربین بازی به حالت سوم شخص می‌رود. بنابراین مانند Witcher 3، شما شخصیت اصلی بازی که در این عنوان خودتان آن را خلق می‌کنید را زیاد خواهید دید.

سایبرپانک 2077 در حال حاضر برای PS4، Xbox One و PC در دست ساخت است و احتمال می‌رود که برای کنسول‌های نسل بعد هم عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.