نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 27 خرداد 1397
ساعت 16:17

Valve نسخه‌ی جدید برنامه‌ی Steam Link را برای iOS ثبت کرد

5 از 5

نسخه‌ی آزمایشی اپ Steam Link که اخیراً از اپل استور حذف شده بود دوباره موجود شد

ماه گذشته، کمپانی Apple بعد از تأیید اولیه برنامه‌ی Steam Link، آن‌ را رد و متعاقبا از فروشگاه خود حذف کرد که برای کمپانی Valve شوک بزرگی بود.

بعد از این اتفاق، والو اعلام کرد که سعی در راضی کردن و مطابق کردن اپ خود با سیاست‌های اپل را دارد اما به نتیجه‌ای نرسید. حالا نسخه‌ی جدیدی از این اپ برای تستر‌های TestFlight عرضه شده اما با یک تفاوت اصلی: امکان استفاده از فروشگاه استیم از آن حذف شده است.

به گزارش Touch Arcade، این ورژن جدید لینکی برای دسترسی به بخش فروشگاه استیم در اختیار می‌گذارد اما امکان خرید بازی در آن وجود ندارد؛ دکمه‌ی خرید بازی به جمله‌ی "این بازی برای خرید از PC موجود است" تبدیل شده است. احتمالاً دلیل امتناع اپل نیز همین موضوع بوده، چون از این طریق Valve می‌توانست بدون پرداخت سهم 30 درصدی اپل، بازی‌ بفروشد.

نکته‌ی جالب این‌جاست که با توجه اطلاعات این سایت، هنوز می‌توانید با پول درون Steam Wallet خود آیتم‌های Steam Market را مثل Skin و crateها را خریداری کنید. البته ممکن است این موضوع نیز بعداً تغییر کند.

برفرض این‌ که اپل نسخه‌ی جدید این برنامه را مخالف سیاست‌های خود نداند، به زودی می‌توانیم شاهد عرضه‌ی همگانی این برنامه باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.