نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 21 مرداد 1397
ساعت 20:21

ممکن است عناوین آینده‌ی بتسدا روی استیم عرضه شوند

0 از 5

برخلاف Fallout 76، عناوین آینده‌ی بتسدا ممکن است روی استیم نیز منتشر شوند

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر عدم عرضه‌ی Fallout 76 روی پلتفرم استیم و اجرا شدن بازی از طریق لانچر بتسدا؛ این خبر باعث نگرانی بسیاری از طرفداران عناوین بتسدا شد اما ظاهراً این موضوع برای بازی‌های بعدی این شرکت دلالت ندارد. آقای پیت هاینز، سرپرست ارشد بازاریابی و ارتباطات کمپانی بتسدا طی مصاحبه‌ای با IGN در مراسم QuakeCon 2018 اعلام کرد:

ما نگفتیم که همه‌ی بازی‌های بعدی بتسدا روی استیم نخواهند بود. ما همچنین چیزی را اعلام نکردیم. ما گفتیم که این بازی (فال‌اوت 76) فقط از طریق Bethesda.net قابل بازی خواهد بود.

هنوز در مورد چیز دیگری تصمیم نگرفته‌ایم و این مسئله با توجه به طبیعت آنلاین و مداوم مخصوص فال‌اوت 76 است. به نظرمان برای ارائه‌ی بهترین تجربه و خدمات لازم است مستقیماً با مشتریان در ارتباط باشیم، نه از طریق شخصی دیگر.

اتفاقات مختلفی افتاده و مسائلی پیش آمده که باعث شده کار کردن مستقیم با همه از لحاظ ارتباط با بازیکنان راحت‌تر شود. وقتی مشکلی در بازی پیش‌ می‌آید صد در صد می‌دانم که تقصیر گردن کیست و مشکل از کجاست: از خودمان.

ما از طریق این روابط مستقیم با مشتریان به موفقیت رسیده‌ایم؛ موفقیتی که هنگام کار با واسطه‌ها تجربه‌ نشده بود. پس برای فال‌اوت 76 قرار است این روش را امتحان کنیم، چون فکر می‌کنیم که بهترین شانس را برای ارائه‌ی خدمات به مشتریان فراهم می‌سازد.

معلوم نیست که از این روش برای DOOM Eternal یا عنوان دیگری نیز استفاده خواهد شد یا نه، حتی با توجه به سخنان آقای هاینز، احتمال دارد فال‌اوت 76 هم در آینده روی استیم منتشر شود.

Fallout 76 در تاریخ 23 آبان سال جاری برای PS4، PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.