نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 مرداد 1397
ساعت 16:00

باندای نامکو احتمالا به زودی یک بازی جدید در سبک وحشت معرفی می‌کند

5 از 5

کمپانی ژاپنی باندای نامکو، به تازگی یک وب‌سایت جدید با محوریت معرفی یک پروژه ترسناک راه‌اندازی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Bandai Namco به تازگی یک وب‌سایت جدید راه‌اندازی کرده که به نظر برای معرفی یک بازی جدید در ژانر وحشت باشد. براساس این تیزر وب‌سایت، نام این پروژه «Summer Horror Project» است و احتمالا قرار است در ادامه همین ماه میلادی نیز به شکل رسمی معرفی شود.

این وب‌سایت درحال حاضر به شکل تیزر و «Coming soon» است و اطلاعات چندانی غیر از چند مورد، از جمله تصاویر متحرک در بیرون خانه، یک متن «domas-scene01» در قسمت پایین و تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور) هم در این صفحه دیده می‌شود. همچنین در زیر قسمت تاریخ نیز کدهای غیر قابل تشخیصی نیز وجود دارند که به نظر می‌رسد کل این تصویر از نمای پشت دوربین فیلمبرداری باشد. در این زمینه، برخی طرفداران نیز تحلیل‌هایی از این صفحه ارائه داده‌اند.

در این زمینه، Gematsu نیز با بررسی کدهای وب‌سایت نظریاتی مطرح کرده که در بخش سورس وب‌سایت ظاهرا از کلمات کلیدی «Zombie» و «Horror» استفاده شده است؛ که این می‌تواند نشان‌دهنده سرنخ کلی برای معرفی یک بازی کاملا جدید در سبک وحشت و همچنین با حضور زامبی‌ها باشد. به علاوه، کلیک کردن روی نمادهای شبکه‌های اجتماعی نیز منجر به پست شدن یک پست با مضمون «یک وب‌سایت مرموز پیدا شده است؟ این تابستان، چه اتفاقی خواهد افتاد...» در توییتر یا فیس‌بوک می‌شود. به طور مشخص به نظر می‌رسد که باندای نامکو از طراحی این وب‌سایت، هدفی جز هایپ کردن و شروع بازارگرمی‌ها برای این عنوان تازه خود نداشته است.

در زمینه این پروژه تئوری‌های زیادی هم از جانب طرفداران مطرح شده، که از معرفی یک IP کاملا جدید در سبک وحشت گرفته تا عنوان جدیدی برای پلتفرم‌های VR و حتی به عنوان یک بازی موبایل نیز دیده می‌شود. به هر حال چیزی که مشخص است، این است که باندای نامکو قطعا در حال کار روی یک پروژه جدید در سبک وحشت است، که غیر از نظریه‌پردازی طرفداران، برای دریافت خبرهای بیشتر و نمایش ویدیوهای جدید احتمالا باید تا تارخ ۸ شهریور منتظر ماند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.