نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 26 مهر 1397
ساعت 08:30

تریلر نهایی بازی Red Dead Redemption 2 امروز منتشر می‌شود

0 از 5

شرکت راک‌استار گیمز ساعاتی پیش اعلام کرد که تریلر نهایی بازی Red Dead Redemption 2 امروز منتشر خواهد شد.

تنها چند روز به عرضه عنوان بسیار موردانتظار جهان آزاد و وسترن شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) یعنی Red Dead Redemption 2 باقی مانده است. اما قبل از اینکه این عنوان در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گیرد، استودیو توسعه دهنده قصد دارد تا با انتشار تریلر نهایی یا همان Launch Trailer بازی، هایپ شکل گرفته پیرامون آن را بیش از پیش افزایش دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت راک‌استار در صفحه توئیتر رسمی خود اعلام کرد که تریلر نهایی بازی Red Dead Redemption 2 امروز، پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه ۹۷ (۱۸ اکتبر ۲۰۱۸) منتشر می‌شود. به طور دقیق‌تر این ویدیو برای انتشار در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر امروز به وقت ایران برنامه‌ریزی شده است. در این میان، شرکت راک‌استار هیچگونه جزییاتی از این تریلر در اختیار نگذاشته است. در کنار این خبر، راک‌استار همچنین اعلام کرد که بازیکنان چه زمانی می‌توانند بازی Red Dead Redemption 2 را Pre-Load نمایند؛ آن دسته از بازیکنانی که این عنوان را به صورت دیجیتالی از فروشگاه‌های پلی‌استیشن و مایکروسافت پیش‌خرید کرده‌اند، از ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه، ۲۷ام مهر ماه ۹۷ قادر به دانلود بازی خواهند بود. شایان به ذکر است که برای تجربه بازی Red Dead Redemption 2 شما باید حجم زیادی از هارد کنسول خود را خالی نمایند؛ چرا که اطلاعات بدست آمده از صفحه فروشگاه مایکروسافت بازی، حجمی معادل ۹۰ گیگیابایت را نشان می‌دهد. گفتنی است شرکت راک‌استار تعدادی پاداش برای پیش‌خریدکنندگان این بازی در نظر گرفته‌؛ در کنار اسب جنگی Ardennes و بسته Outlaw Survival Kit، پیش‌خریدکنندگان نسخه دیجیتالی به پول اضافی برای بخش داستانی Red Dead Redemption 2 و پول اضافی برای حالت GTA Online بازی Grand Theft Auto V دسترسی خواهند داشت. 

بازی Red Dead Redemption 2 بازیکنان را در قالب شخصیت آرتور مورگن، یکی از اعضای اصلی گروه یاغی داچ ون در لیند، قرار می‌دهد. بازی دارای جهانی گسترده با جزییاتی خیره‌کننده نظیر طیف گسترده‌ای از حیوانات مختلف و تنظیمات مخصوص شخصی‌سازی اسلحه‌ها است. این بازی همچنین از سیستم Dead Eye بهبود یافته نسبت به نسخه اول بهره می‌برد که با پیشرفت در داستان بازی، تکامل می‌یابد. گفتنی است که بازی دارای داستانی ۶۵ ساعتی بوده وهمچنین،  دارای ۳۰۰ هزار انیمیشن و ۵۰۰ هزار خط دیالوگ است. شرکت راک‌استار همچنین از ۱۲۰۰ بازیگر برای انجام موشن کپچر‌ها استفاده کرده که نزدیک به ۷۰۰ نفر از آن‌ها دیالوگ نیز ضبظ کرده‌اند. با توجه به این حجم از جزییات، مشخص است که این شرکت زمان زیادی را برای توسعه بازی Red Dead Redemption 2 صرف کرده است؛ «دن هاوسر» یکی از موسسان شرکت راک‌استار اخیرا در مصاحبه‌ای با وبسایت Vulture گفته که تعدادی از اعضای تیم توسعه دهنده این بازی در بعضی مواقع، ۱۰۰ ساعت در هفته روی این عنوان کار کرده‌اند. البته کمی بعد هاوسر با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد و گفت که فقط چهار تن از اعضای ارشد تیم نویسندگان بازی تحت این شرایط قرار داشتند. به دنبال این موضوع، یکی از کارمندان سابق راک‌استار اعلام کرد که در دوره GTA IV، کار کردن در این شرکت مثل این بود که کسی تفنگ روی پیشانی شما نشانه گرفته باشد.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و حالت چندنفره و آنلاین بازی با نام Red Dead Online نیز قرار است در ماه نوامبر کار خود را آغاز کند.لازم به بیان است که نسخه رایانه‌های شخصی بازی هنوز تایید نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده از پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت راک‌استار، بازی ممکن است برای این پلتفرم نیز منتشر شود. در خبری مرتبط، وبسایت متاکریتیک اعلام کرد نقد‌ها و نمرات این بازی وسترن در ساعت دو بعد از ظهر روز پنجشنبه، سوم آبان‌ماه ۹۷ به وقت ایران (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس قرار خواهد گرفت در پایان شما می‌توانید اولین و دومین تریلر گیم‌پلی بازی را برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی در بازی‌مگ مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.