نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 25 مهر 1397
ساعت 10:30

تاریخ انتشار نقد‌های بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شد

5 از 5

وبسایت متاکریتیک تاریخ انتشار نقد‌ها و نمرات بازی موردانتظار Red Dead Redemption 2 را هفته آینده اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وبسایت معتبر متاکریتیک (Metacritic) در صفحه توئیتر رسمی خود اعلام کرد که نقد‌ها و نمرات بازی بسیار موردانتظار Red Dead Redemption 2 شرکت راک‌استار گیمز هفته آینده منتشر خواهد شد. به طرو دقیق‌تر این نقد‌ها در ساعت دوم بعد از ظهر روز پنجشنبه، سوم آبان‌ماه ۹۷ به وقت ایران (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس قرار خواهد گرفت؛ یک روز قبل‌تر از زمانی که شرکت راک‌استار عرضه این بازی وسترن را برنامه‌ریزی کرده است.

بازی Red Dead Redemption 2 که در واقع یک پیش درآمد برای نسخه اول Red Dead Redemption است و رویداد‌های قبل از وقایع مربوط به جان مارستون اتفاق می‌افتد، نزدیک به هشت سال در دست توسعه قرار داشته است. این بازی به طور کلی، اولین عنوانی است که توسط شرکت راک‌استار گیمز با توجه عرضه ریمستر‌های Grand Theft Auto V و LA Noire، برای کنسول‌های نسل فعلی توسعه یافته است. در بازی Red Dead Redemption 2 بازیکنان کنترل شخصیتی جدید به نام آرتور مورگن که یکی از اعضای گروه یاغی داچ ون در لیند (Dutch van der Linde) به دست خواهند گرفت و وظیفه دارند که خود را از دست جایزه‌ بگیر‌ها، ماموران دولت و گروه‌های دیگری که در تعقیباش هستند، خود را نجات دهند. شرکت راک‌استار چندی پیش خلاصه داستان این بازی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

سال ۱۸۹۹ میلادی درآمریکا؛ بازه‌ای که دوران غرب وحشی با شکار و دستگیری آخرین گروه‌های باقی مانده از یاغی‌ها و باند‌های خلافکار توسط مردان قانون و جایزه‌بگیر‌ها در حال پایان یافتن است و اگر کسی تسلیم آن‌ها نشود نیز قطعا کشته می‌شود.

در این میان، بعد از اینکه سرقت از یک بانک در قسمت غربی از شهر بلک واتر (Blackwater) به طرز بدی اشتباه پیش می‌رود؛ آرتور مورگن و دیگر اعضای گروه ون در لیند مجبور به فرار می‌شوند. حال این گروه در حالی که ماموران فدرال دولت و بزرگترین جایزه‌بگیر‌های قاره را در پشت خود می‌بینند، باید برای زنده ماندن مشغول به دزدی و مبارزه برای عبور از محیط‌های بی‌رحم آمریکا شوند. در این بین نیز تفرقه‌های داخلی این گروه را تهدید به فروپاشی می‌کند و آرتور باید میان باور‌هایی که خودش دارد و وفاداری به گروهی که وی را پرورش داده است، انتخاب کند.

 بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و حالت چندنفره و آنلاین بازی با نام Red Dead Online نیز قرار است در ماه نوامبر کار خود را آغاز کند.لازم به بیان است که نسخه رایانه‌های شخصی بازی هنوز تایید نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده از پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان شرکت راک‌استار، بازی ممکن است برای این پلتفرم نیز منتشر شود. در پایان شما می‌توانید اولین و دومین تریلر گیم‌پلی بازی و این متن را برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی در بازی‌مگ مشاهده نمایید.

در انتها نظر شما نسبت به عرضه بازی Red Dead Redemption 2 چیست و احتمال می‌دهید که چه میانگین نمره‌ای نصیب این عنوان موردانتظار شود؟ دیدگاه‌های خود را با دیگر کاربران در بازی‌مگ به اشتراک بگذارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.