نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 07 آبان 1397
ساعت 20:23

ولفنشتاین بعدی برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه خواهد شد

0 از 5

به گفته‌ی آقای Pete Hines، آن‌ها همیشه به فکر عرضه‌ی عناوینشان برای نینتندو سوئیچ هستند

با این‌که بتسدا همیشه درحال بررسی شرایط برای پورت بازی‌هایشان است، Fallout 76 برای این کنسول عرضه نخواهد شد. آقای هاینز در مصاحبه‌ای با سایت Gamespot طی مراسم PAX استرالیا توضیح داد:

با اطمینان می‌توانم بگویم که سوئیچ موضوعیست که سر هر بازی و با هر سازنده‌ای درباره‌اش صحبت می‌کنیم، چون به نظرمان پلتفرمی قابل اعتماد است. اگر بازی رویش اجرا می‌شود، می‌خواهیم روی تمام پلتفرم‌ها عرضه شود. فال‌اوت 76 [برای سوئیچ] عرضه نمی‌شود چون امکانش نیست. حقیقتش این است که عنوان در حال توسعه‌ای نداریم که درباره‌ی عرضه‌ی آن برای سوئیچ صحبت نکرده باشیم. " آیا این روی سوئیچ کار می‌کند؟" "آیا برنامه‌ای برای سوئیچ دارید؟" اجباری در کار نیست. همه‌ی کارهای ما توسط توسعه‌دهندگان هدایت می‌‎شود، اما می‌خواهیم این مورد را نیز در نظر داشته باشند.

دوست دارم که به ما به چشم ناشری پیشرو در حمایت از سوئیچ نگاه شود. مردم می‌گویند " شما بیشتر از این ناشر و آن یکی برای سوئیچ بازی دارید". دوست دارم بتسدا را به این شکل بشناسند. ما دوست داریم کمی ریسک کنیم.

آقای هاینز در یکی از پنل‌ها به عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی ولفنشتاین برای کنسول نینتندو اشاره کرد. او وارد جزئیات نشد، اما احتمالاً منظورش Wolfensteins: Young Blood است؛ عنوانی co-op با محوریت دختران BJ Blazkowicz.

طی همین مراسم، گیم‌اسپات با Matt Firror، پایه‌گذار ZeniMax Online و کارگردان Elder Scrolls Online نیز صحبت کرد و ظاهراً آن‌ها نیز به فکر پورت کردن این عنوان برای سوئیچ بوده‌اند، اما از لحاظ تکنیکی غیر ممکن بود.

ما به سوئیچ فکر کردیم اما ESO بازی عظیمی است و این کار ممکن نیست. خیلی دوست داشتم که این اتفاق بیفتند چون خودم عاشق سوئیچ هستم. این یکی از عظیم‌ترین بازی‌های ساخته شده است و اصلا جا نمی‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.