نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 آبان 1397
ساعت 08:00

رویدادهای Epic Mercenary بازی Odyssey فعلا تعلیق شده است

0 از 5

یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده که رویدادهای زنده Epic Mercenary در بازی Assassin’s Creed Odyssey را برای مدتی کوتاه متوقف می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرده که پس از دو تاخیر پیاپی در اجرای رویدادهای زنده epic mercenary در بازی Assassin’s Creed Odyssey، فعلا این رویداد را تعلیق می‌کند. این خبر که اولین بار از طریق انجمن رسمی یوبی‌سافت اعلام شده، اشاره می‌کند که از زمان شروع اولین رویداد با Damais the Indifferent، محتوای رویداد برای بیشتر بازیکنان ظاهر نشد و سازندگان مشغول رفع مشکل هستند.در این اطلاعیه گفته شده که این شرکت امیدوار است که در ادامه همین ماه، این رویداد به شکلی مناسب مجددا در بازی شروع شود. یوبی‌سافت در اطلاعیه خود گفته است:

دو هفته پیش وقتی ما اولین رویداد Epic Mercenary را با Damais the Indifferent شروع کردیم، متوجه این موضوع شدیم که محتوای مورد نظر به شکل درست برای اکثریت بازیکنان ظاهر نمی‌شود ... این موضوع اصلا رضایت‌بخش نبود که فقط بخشی از جامعه طرفداران ما به این محتواها دسترسی داشته باشند، پس ما تصمیم گرفتیم رویدادهای Epic Mercenary را به شکل کامل اما موقت، و تا وقتی که همه مشکلات آن حل شود از بازی حذف کنیم. در حال حاضر ما مشغول کار روی رفع این مشکل هستیم و امیدواریم که بتوانیم این رویداد را در ادامه همین ماه، مجددا و از نو به بازی اضافه کنیم.

رویدادهای Epic Mercenary بخشی از محتواهای پس از عرضه بازی «اساسینز کرید اودیسه» است که به شکل رایگان، برای همه دارندگان بازی در دسترس قرار می‌گیرد؛ رویدادی که پس از شروع، باعث ظاهر شدن یک Mercenary ویژه در نقشه بازی و امکان تقابل و مبارزه با او را فراهم می‌کند. اولین رویداد از این دست قرار بود در اواسط اکتبر شروع شود، که البته در همان زمان نیز با تاخیر به انتهای همان ماه موکول شد. دلیل این تاخیر نیز مشابه صحبت‌های امروز یوبی‌سافت گفته شده بود، زمانی که یوبی‌سافت تاخیر را به خاطر مشکل در ظاهر شدن درست رویداد در نقشه بازی دانسته بود.

یوبی‌سافت البته برای جبران ناراحتی طرفداران بابت این مشکل، اعلام کرد که در عوض آن‌ها رویدادهای هفتگی epic ship را در بازی فعال کرده‌اند. به علاوه، این شرکت گفته که در ادامه، تخفیف‌های تا ۸۰ درصدی هم برای تهیه آیتم‌های نوع Legendary از هفته بعد شروع می‌شود. صرف نظر از این مشکل، بازی Assassin’s Creed Odyssey از جمله عناوین موفق این سری در نسل هشتم محسوب می‌شود که در مجموع موفق شد تا نظر مثبت طرفداران و منتقدین را به خود جلب کند. این بازی، در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز نمره ۸٫۳ از ۱۰ را دریافت کرده است.

اساسینز کرید اودیسه، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.