نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 10:30

[X018] تاریخ انتشار رسمی بازی Crackdown 3 مشخص شد

0 از 5

شرکت مایکروسافت سرانجام در جریان لایو استریم رویداد X018 از تاریخ انتشار رسمی و دقیق بازی Crackdown 3 رونمایی کرد.

شرکت مایکروسافت (Microsoft) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 کشور مکزیک برگزار شد، از تاریخ انتشار رسمی و دقیق بازی موردانتظار Crackdown 3 رونمایی کرد. این دنباله جهان آزاد که توسط استودیو سومو دیجیتال (Sumo Digital) در حال توسعه است، در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) عرضه خواهد شد. لازم به بیان است که این عنوان فرست پارتی در روز انتشار برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. در ادامه شما می‌توانید ویدیو جدید بازی با هنرنمایی تری کروز مشاهده نمایید:

دریافت ویدیو از آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Crackdown 3 روند توسعه و عرضه پیچیده‌ای را داشته است؛ این بازی در ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۶ میلادی در دسترس قرار گیرد اما با گذشت زمان، توسعه دهندگان اعلام کردند که عرضه بازی به سال ۲۰۱۷ میلادی موکول شده است که البته کمی بعد نیز از تاخیر دوباره آن تا سال ۲۰۱۸ میلادی خبر دادند. با رسیدن زمان مذکور اما بازی برای سومین‌ بار تاخیر خورد و سرانجام در کنفرانس مطبوعاتی رویداد E3 2018 میلادی معلوم شد که بازی در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. اخیرا فیل اسپنسر به تجربه بازی Crackdown 3 نشسته و اعلام کرد که هنوز بازی جای کار دارد.Crackdown 3 نشسته و اعلام کرد که هنوز بازی جای کار دارد. چندی پیش نیز سیستم موردنیاز جهت اجرای بازی روی رایانه‌های شخصی منتشر شد.

بازی Crackdown 3 در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.