نویسنده: محمدرضا حیدری پنج شنبه، 17 خرداد 1397
ساعت 19:38

عنوان Crackdown 3 تا سال 2019 تأخیر خورد

0 از 5

برخی منابع خبری اعلام کردند که کمپانی مایکروسافت، انتشار عنوان موردانتظار Crackdown 3 را به سال 2019 موکول کرده‌است.

اخبار و شایعاتی که از تأخیر دوباره‌ی این بازی خبر می‌دادند، ابتدا چندساعت پیش توسط وب‌سایت Kotaku به گوش رسیدند. منابع خبری سایت Eurogamer نیز مدتی پیش تأیید کردند که خبر تأخیر بازی Crackdown 3 صحت دارد.

جدیدترین قسمت از سری Crackdown، درحال حاضر برای چندمین‌بار است که با تأخیر مواجه می‌شود. این بازی در ابتدا در سال 2014 و در جریان رویداد E3 همان‌سال معرفی شد و قرار بود که در سال 2016 منتشر شود اما این تاریخ به تعویق افتاد. پس از آن، قرار بود که بازی در نوامبر سال 2017 منتشر شود اما با تأخیر دیگری از سوی مایکروسافت رو‌به‌رو شد و عرضه‌ی آن به بهار 2018 و با تأخیری دیگر به تابستان همین سال موکول گشت.

درباره‌ی روند توسعه‌ی بازی Crackdown 3 این را می‌دانیم که دست‌کم سه استودیوی انگلیسی درحال توسعه‌ی این عنوان هستند: Sumo Digital که احتمالاً بیشتر به‌خاطر ساخت بازی Sonic & All-Star Racing شناخته شده‌است؛ Reagent Games، که به‌خاطر کارگردان خلاق خود و بنیان‌گذار استودیوی ازدست‌رفته‌ی Realtime Worlds و همچنین خالق اولین قسمت از سری Crackdown یعنی دیو جونز شناخته می‌شود؛ و در نهایت Ruffian Games، سازنده ی Crackdown 2. استودیوی اول توسعه و ساخت کمپین داستانی بازی را برعهده دارد و دو استودیوی دیگر، بر روی بخش چندنفره‌ی Crackdown 3 کار می‌کنند.

هنگامی که Crackdown 3 معرفی شد، قراربود که یک عنوان گسترده و جهان‌باز باشد که تخریب‌پذیری در آن حرف اول را می‌زند. وجود تأخیر در عرضه ی Crackdown 3، باعث تشدید شدن احساس کمبود موجود در بین بازی‌های انحصاری و فرست پارتی مایکروسافت خواهد شد. با این وضعیت، فشارهای وارد بر مایکروسافت شدیدا افزایش خواهند یافت و این کمپانی به عناوین جدید و معرفی نشده‌ نیاز خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.