نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 آبان 1397
ساعت 16:00

مایکروسافت خبرهای زیادی در E3 2019 خواهد داشت

5 از 5

فیل اسپنسر گفته که در رویدادی که نقطه اوج صنعت گیم در هر سال است، ایکس‌باکس در E3 2019 خبرهای بسیار زیادی خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی به تازگی اعلام کرد که در رویداد سال آینده E3 2019 قصد شرکت ندارند، که این باعث اولین غیبت کمپانی در طول سال‌های فعالیت خودش به عنوان یک بازیگر مهم در صنعت گیم می‌شود. غیبت سونی در بزرگ‌ترین رویداد خبری صنعت بازی، از طرفی فرصت بزرگی هم برای رقیبان این شرکت یعنی نینتندو و مایکروسافت محسوب می‌شود که در کنار سونی، سه پلتفرم‌دار اصلی این صنعت محسوب می‌شوند. در بین این دو هم فقط مایکروسافت باقی مانده که برخلاف نینتندو، هر سال کنفرانس اختصاصی و زنده برگزار می‌کند.

مایکروسافت و ایکس‌باکس، از طرفی رقیب مستقیم سونی و پلی‌استیشن نیز محسوب می‌شوند که عدم حضور سونی، باعث شده تا این شرکت بزرگ‌ترین منفعت را از پوشش خبری بسیار گسترده در رویداد سال آینده ببرد. در این ارتباط، فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس بلافاصله پس از خبر عدم حضور سونی، در صفحه شخصی خود در توییتر از فرصت استفاده کرده و در پاسخ به سوالی از حساب رسمی ESA (نهاد برگزارکننده رویدادهای E3)، وعده داده که ایکس‌باکس اتفاقا در E3 2019 «چیزهای خیلی زیادی» برای به اشتراک گذاری خواهد آورد. او در این زمینه گفت:

در E3 2019 چیزهای خیلی زیادی برای به اشتراک گذاشتن با طرفداران داریم. [رویدادی که] همیشه نقطه اوج هر سال و جایی است که می‌توانیم شاهد خلاقیت و انرژی که در این صنعت وجود دارد باشیم.

مایکروسافت در رویداد اخیر E3 هم توسط بسیاری از منتقدین صنعت گیم، بهترین کنفرانس خبری در E3 2018 را داشت، که این هم با توجه به میزان بازدیدکنندگان و هم نمایش عناوین تازه‌تر بود. این شرکت، اخیرا هم رویداد XO18 را با موفقیت برگزار کرد و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های زیاد آن‌ها در خریداری استودیوهای جدید، فن‌آوری استریمینگ و خبرها درباره کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس، انتظار می‌رود که مایکروسافت در دوره باقی‌مانده تا پایان نسل هشتم و شروع نسل نهم، متفاوت‌تر و موفق‌تر از سال‌های اولیه نسل هشتم ظاهر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.