نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 آبان 1397
ساعت 09:00

سونی در E3 2019 حضور نخواهد داشت

5 از 5

با تایید رسمی سونی، این شرکت قرار نیست در هیچ شکلی در رویداد E3 سال 2019 شرکت داشته باشد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از گزارش‌های اولیه ESA از عدم حضور کمپانی سونی در رویداد بزرگ E3 سال آینده، این شرکت حالا رسما این خبر را تایید کرده و قرار نیست به هیچ شکلی در E3 2019 شرکت کند. این عدم شرکت، برای مثال برخلاف زمانی بود که نینتندو تصمیم گرفت در E3 از اجرای یک کنفرانس اختصاصی یا حتی یک Nintendo Direct خودداری کند، چون آن‌ها با این وجود هم در رویداد شرکت داشته و عناوین کاملا جدیدی را معرفی کردند. به گفته سونی، آن‌ها در هیچ فرمی در E3 2019 - از جمله معرفی جداگانه بازی، غرفه نمایش بازی‌های قابل تجربه (کاری که EA یا نینتندو انجام می‌دهند)، رویداد استریمی - خبری و ... - شرکت نخواهند داشت.

سونی در توضیح اینکه چرا در بزرگ‌ترین رویداد خبری گیمینگ جهان شرکت نمی‌کند، گفته که این شرکت به راه‌های جدیدتری برای به اشتراک گذاری اخبار و نمایش‌ها با بازیکنانش در سال ۲۰۱۹ فکر می‌کند که در آینده، درباره آن صحبت خواهد کرد.

همان‌طور که این صنعت تکامل پیدا می‌کند، Sony Interactive Entertainment هم به پیگیری روش‌های خلاقانه برای تعامل با جامعه طرفداران ادامه می‌دهد. طرفداران پلی‌استیشن باارزش‌ترین چیز و همه دارایی ما هستند و ما، همیشه می‌خواهیم خلاقیت و ابتکار به خرج دهیم، متفاوت فکر کنیم و روش‌های جدیدی را برای خوشحال کردن آن‌ها آزمایش کنیم. در نتیجه، ما تصمیم گرفتیم که در رویداد امسال E3 2019 شرکت نداشته باشیم. ما درحال جستجوی راه‌های جدید و آشنا برای تعامل با طرفداران در سال ۲۰۱۹ هستیم و مشتاقانه منتظر آینده و به اشتراک گذاشتن این روش‌ها با شما هستیم.

خبر تازه که برای جامعه گیم شوک برانگیز بود، البته در ادامه گزارش چند وقت پیش و کنسل شدن رویداد سالانه PSX نیز دیده می‌شود؛ رویدادی که به گفته شان لیدن رئیس سونی آمریکا، به این دلیل کنسل شد که این شرکت درواقع هیچ چیز جدیدی برای نمایش دادن نداشت. این البته با در نظر گرفتن اینکه آن‌ها در طول چندین رویداد بزرگ سال‌های اخیر همواره به نمایش مجموعه‌ای از عناوین نظیر Days Gone، Death Stranding، Dreams، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 می‌پرداختند، احتمالا آن‌ها قصد نداشتند باز هم به همین بازی‌های موردانتظار و از قبل نمایش داده شده بپردازند. این شرکت درواقع بعد از E3 2018، شاهد بروز نقدهای منفی به معرفی بسیار زودهنگام این بازی‌ها و نمایش‌های پیاپی از عناوین در طول این چند سال هم بود.

به شکل مشخص، استودیوهای سونی قطعا مشغول ساخت پروژه‌های اعلام نشده نیز هستند؛ ولی احتمال می‌رود که سونی از روند معرفی بسیار زودهنگام بازی‌ها، درنهایت به این نتیجه رسیده که مجددا به تکرار روش‌های قبلی نپردازد تا در هر کنفرانس، نمایش‌های تازه از عناوین معرفی شده در سال‌های قبل که واقعا هم معلوم نیست در چه زمانی عرضه می‌شوند را به اشتراک نگذارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.