نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 دی 1397
ساعت 15:00

فیلمبرداری یکی از پیچیده‌ترین سکانس‌های Last of Us 2 به پایان رسید

5 از 5

به گفته نیل دراکمن، سازندگان بازی The Last of Us Part II در این هفته فیلمبرداری یکی از پیچیده‌ترین سکانس‌های بازی را به پایان رساندند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ «نیل دراکمن»، به تازگی خبر داده که کار فیلمبرداری یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین سکانس‌های بازی The  of Us Part II به پایان رسیده است. این گزارش که همین امروز و اولین بار توسط نائب رئیس استودیو «ناتی داگ» یعنی نیل دراکمن در توییتر پست شد، همراه با یک تصویر از بازیگران این بازی است که به نوعی انتشار یک تصویر پشت صحنه از این بازی در روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ است.

پست تازه دراکمن، بیشتر با این هدف بوده که فاش کند عوامل ساخت بازی، حالا و پس از تکمیل سکانس‌های هفته به تعطیلات سال نو میلادی می‌روند؛ با این حال تصویری که همراه با این متن پست شده، از دو بازیگر یعنی «اشلی جانسون (بازیگر نقش اصلی بازی یعنی الی)» و همچنین «شانون وودوارد (بازیگر نقش مکمل الی یعنی دینا)» است. در این سکانس، دینا روی زمین نشسته و الی مشغول نواختن گیتار است و ممکن است همین لحظه، اشاره‌ای به «یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین سکانس‌های بازی» هم باشد. شما در ادامه، این پست به همراه تصویری که دراکمن از پشت صحنه منتشر کرده را مشاهده می‌کنید:

یک فیلمبرداری فوق‌العاده در این هفته، که شامل یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین سکانس‌هایی هم بود که ما تاکنون روی آن کار کرده بودیم. حالا وقت کمی تفریح و مسافرت است! سال نو مبارک... چیزهای بیشتری در سال آینده از راه می‌رسند.

neildru twitt2

در این پست، نیل دراکمن به فیلمبرداری عالی سکانس‌های این بازی در کل هفته اشاره می‌کند، که مثل دوره‌های قبل نیست، چون در این هفته آن‌ها یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین سکانس‌هایی که تاکنون این تیم ناتی داگ روی آن کار کرده را به پایان رساندند. با توجه به این موضوع، تصویر الی و دینا لزوما هم نمی‌تواند به همین سکانس ارتباط داشته باشد، هرچند که ارسال این تصویر توسط دراکمن ممکن است بدون دلیل هم نباشد. در مجموع اطلاعات چندان زیادی هم درباره جزئیات بازی در دسترس نیست و امیدها برای نمایش‌های بیشتر، در همه رویدادهای برگزار شده یا نشده پس از E3 2018 نیز به سرانجام نرسیدند و طرفداران، بایستی منتظر خبرهای بیشتر از بازی در سال ۲۰۱۹ باشند.

در اخبار مرتبط، به تازگی استودیو ناتی داگ یک پوسته مخصوص و Dynamic پلی‌استیشن 4 از The Last of Us: Part II نیز به صورت رایگان منتشر کرده است. این استودیو، در همین راستا و مرتبط با همین پوسته، یک سکانس تکرارشونده و دو ساعته هم از صحنه آتش‌سوزی ماشین، که قبلا در تریلر PGW 2017 مشاهده می‌شد نیز منتشر کرده است؛ ویدیویی که به گفته ناتی داگ، یک کلیپ برای گرمابخشی به خانه‌ها در زمستان امسال است.

بازی «لست آو آس 2» قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. هنوز تاریخ انتشار این بازی به شکل رسمی مشخص نشده، و ناتی داگ نیز از قبل تاکید کرده بود که آن‌ها تا وقتی که کاملا نزدیک به موعد عرضه نشده باشند، این تاریخ را اعلام نمی‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.