نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 دی 1397
ساعت 13:00

Fallout 76 و Battlefield 5 فروش دیجیتالی ناامیدکننده‌ای داشتند

0 از 5

براساس تازه‌ترین گزارش SuperData، دو بازی Battlefield 5 و Fallout 76 از نظر فروش دیجیتالی نیز ضعیف‌تر از نسخه‌های قبلی خود عمل کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ موسسه تحلیل آماری NPD، مدتی پیش در جریان تازه‌ترین گزارش خود در زمینه فروش بازی‌ها در ماه نوامبر، فاش کرده بود که علیرغم همه بازتاب‌های منفی که حول Battlefield 5 و Fallout 76 وجود داشته، اما این دو بازی از نظر فروش عملکرد نسبتا خوبی داشتند. با این حال این موضوع نیز روشن شد که هر دو این بازی‌ها، از حیث فروش نسبت به عناوین قبلی سری‌های خودشان عملکرد ضعیف‌تری داشتند.

به تازگی یک گزارش تازه نیز از موسسه SuperData منتشر شده، که نشان می‌دهد فرضیه عملکرد تا حدودی بهتر نسخه‌های دیجیتالی این بازی‌ها نیز چندان درست نیست. بر این اساس، گرچه نام هر دو بازی در فهرست ۱۰ بازی پرفروش کنسولی در ماه اخیر دیده می‌شود، ولی در توضیحات بعدی، مشخص می‌شود که نسخه‌های دیجیتالی این بازی‌ها نیز نسبت به بازی‌های قبلی هر سری، با فروش کم‌تری مواجه بودند. SuperData در این زمینه گفته:

ما تخمین می‌زنیم که دو بازی Battlefield V و Fallout 76 در مجموع به ترتیب ۱٫۹ و ۱٫۴ میلیون نسخه دیجیتالی فروخته‌اند. این مجموع آمار برای هم پلتفرم‌های کنسولی و هم کامپیوتر در زمان عرضه است. هر دو این بازی‌ها عملکردی ضعیف‌تر نسبت به Battlefield 1 و Fallout 4 داشتند.

درمجموع مشخص شدن اینکه فروش فیزیکی و دیجیتالی این دو بازی نسبت به عناوین قبلی سری‌های خودشان ضعیف‌تر از حد انتظار بوده، گرچه اخبار ناامیدکننده‌ای برای طرفداران و همچنین EA و Bethesda است، ولی احتمالا چندان هم شگفت‌انگیز نیست. هر دو این بازی‌ها دوره پیش از عرضه کابوس‌واری را پشت سر گذاشتند و در حالی که گزارش‌های مرتبط با «فال‌اوت 76» از فقدان ویژگی‌های مهمی خبر می‌داد و به یک دوره بتای آزمایشی پر حرف وحدیث هم منتهی شد، وضعیت برای «بتلفیلد V» نیز چندان بهتر نبود و برای طرفداران و ناشران، احتمالا این عملکرد ضعیف‌تر قابل پیش‌بینی بود.

دو بازی Battlefield 5 و Fallout 76 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از Battlefield V را در اینجا و نقد و بررسی Fallout 76 را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.